تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
دستور از وزارت صمت برای اجرای قانون نظام صنفی

اجرای فراخوان انتخابات اتحادیه رییس اتاق اصناف فریدونکنار

  • کد خبر : 2857
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
اجرای فراخوان انتخابات اتحادیه رییس اتاق اصناف فریدونکنار

اخبار صنفی- با حضور موثر و شفاف سازی منصفانه رسانه ها از جمله «اخبار صنفی» برای اجرای قانون، جایی برای دور زدن و فرار از قانون نظام صنفی ورای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در اصناف باقی نمانده است. ماجرا چیست؟ به گزارش خبرنگار اخبار صنفی در پی اطلاع رسانی دقیق وشفاف پایگاه خبری اخبار […]

اخبار صنفی- با حضور موثر و شفاف سازی منصفانه رسانه ها از جمله «اخبار صنفی» برای اجرای قانون، جایی برای دور زدن و فرار از قانون نظام صنفی ورای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در اصناف باقی نمانده است.

ماجرا چیست؟
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی در پی اطلاع رسانی دقیق وشفاف پایگاه خبری اخبار صنفی در خصوص عدم اعلام فراخوان انتخابات اتحادیه عبداله توانگر رییس اتاق فریدونکنار و عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران، بررسی ها نشان می دهد که اواخرهفته ای که گذشته یکی از مقامات ارشد وزارت صمت از کهنسال، مدیرکل اداره صمت استان مازندران خواست که فوری با واریز مبلغی که اتحادیه خیاطان فریدونکنار از پرداخت آن برای اعلام فراخوان خودداری می‌کند، نسبت به اعلام فراخوان و برگزاری انتخابات اتحادیه رییس اتاق اصناف فریدونکنار در موعد مقرر و وفق قانون نظام صنفی اقدام نماید.
براساس این گزارش از اداره کل صمت استان مازندران با حسینی سرپرست اداره صمت فریدونکنار تماس گرفته شد اما تا این لحظه سرپرست اداره صمت فریدونکنار برای اجرای دستوری که از وزارت صمت ابلاغ شده است اقدامی نکرده است.
انتظار می رود با روحیه قانونمداری که از مدیرکل صمت استان مازنداران سراغ داریم و جلوگیری از رویه های غیر قانونی، قطعا طی روزهای فراخوان انتخابات اتحادیه عبدالله توانگر عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران در سامانه ساران ثبت خواهد شد وبا توجه به تاخیر سه ماهه در اعلام فراخوان اتحادیه رییس اتاق اصناف فریدونکنار با کوتاه تر کردن روند تایید صلاحیت ها نسبت به برگزاری به موقع انتخابات اقدام قانونی صورت گیرد
گفتنی است که اعتبارنامه عبدالله توانگر رییس اتحادیه خیاطان و رییس اتاق اصناف فریدونکنار که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است تا ١٢ شهریور ماه اعتبار دارد واز این روز به بعد امضای وی پای پروانه کسب های صادره قرار نمی گیرد وکار متقاضیان وفعالان این در فریدونکنار دچار مشکل خواهد شد.
بدین ترتیب حداکثر تا پایان شهریورماه جاری عبدالله توانگر از یاران رییس اتاق اصناف ایران هم باید صندلی اتحادیه و اتاق اصناف فریدونکنار و صندلی هیات رییسه اتاق اصناف را تحویل عضو علی البدل دهد.
آیا سرپرست اداره صمت فریدونکنار قانون را اجرا وبا برگزاری به موقع انتخابات قبل از پایان اعتبارنامه بستر فعالیت صنف خیاطان را تسهیل می کند ویا بازهم شاهد تاخیر در فراخوان برگزاری انتخابات و‌واکنش هیات تخلفات اداری خواهیم بود؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.