تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
6
رییس اتاق اصناف خوی:

اجرایی قانون نظام صنفی برای همه باشد

  • کد خبر : 3354
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
اجرایی قانون نظام صنفی برای همه باشد

پایگاه خبری اخبارصنفی- رییس اتاق اصناف خوی ضمن استقبال از اجرای تبصره یک ماده۲۲ فانون نظام صنفی ازاینکه قانون نظام صنفی برای عده ای خاص اجرا نمی شود انتقاد کرد. پورمحمودی به خبرنگا ما گفت: با اجرای تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اندیشه های نو و […]

پایگاه خبری اخبارصنفی- رییس اتاق اصناف خوی ضمن استقبال از اجرای تبصره یک ماده۲۲ فانون نظام صنفی ازاینکه قانون نظام صنفی برای عده ای خاص اجرا نمی شود انتقاد کرد.
پورمحمودی به خبرنگا ما گفت: با اجرای تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اندیشه های نو و دانش های نوین مدیریتی در اصناف را شاهد هستیم. اما به نظر می آید عده ای از وجود جوانان وتفکرات نوین راضی نیستند وبه همین دلیل در برابر اجرای قانون مقاومت می کنند. برای جلوگیری از احرای قانون از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک می گیرند.
وی تاکید کرد: اگر قرار است جلوی اجرای قانون فقط برای افراد خاص گرفته شود باید به گونه ای باشد انهایی که رفتند هم برگردند نه اینکه فقط برای چند نفر همه مملکت را درگیر کنند .
رییس اتاق اصناف خوی گفت: ما خواستار اجرای قانون برای همگان هستیم برای کل اتحادیه های صنفی واتاق های اصناف هرقانون و آیین نامه ای است باید اجرا شود اینکه برای شهرستانها این قانون و آیین نامه اجرا شود اما تهرانی ها و شهرهای بزرگ به هردلیلی اجرا نکنند قبول نداریم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.