تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
اعضای اتحادیه صوت وتصویر پای اعتبار خانه اشان هستند

اتحادیه را نمی فروشیم

  • کد خبر : 938
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
اتحادیه را نمی فروشیم
این آخرین فرصت برای جلوگیری از انحلال اتحادیه صوت و تصویر و موبایل است. اگر می‌خواهید اتحادیه که هویت کسب و کارمان است منحل نشود. بیاییم و بااتحاد و همدلی اتحادیه راحفظ کنیم. برای حفظ اتحادیه مان در روز سه شنبه 11مرداد به پای صندوق های رأی بیاییم.

این آخرین فرصت برای جلوگیری از انحلال اتحادیه صوت و تصویر و موبایل است. اگر می‌خواهید اتحادیه که هویت کسب و کارمان است منحل نشود. بیاییم و بااتحاد و همدلی اتحادیه راحفظ کنیم. برای حفظ اتحادیه مان در روز سه شنبه ۱۱مرداد به پای صندوق های رأی بیاییم.
بی تفاوتی در این امر مهم باعث انحلال اتحادیه و چند برابری مشکلات همه اعضا خواهد شد. محمد ملکی یکی از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه که ۲۵ سال سابقه در این حوزه دارد، با اشاره به مطالب فوق در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اتحادیه گفت:((این آخرین فرصت برای اعضای اتحادیه است تا باشرکت در انتخابات اتحادیه راحفظ کنند ودر صورتی که این انتخابات به حد نصاب نرسد، انحلال آن قطعی است.))
ایشان در خصوص تبعات منفی انحلال اتحادیه که از مهمترین دغدغه های ایشان می باشد، گفت:((تبعات انحلال اتحادیه معضلاتی است که جهت اخذ جواز کسب جدید گریبانگیرمان می شود و از دست دادن اعتبار هویتی است که در کشور به عنوان فعال صنف اتحادیه داریم.))
آقای ملکی از همه اعضا خواستند تا به خاطر خودشان وقت بگذارند و یک نصف روز را برای حفظ اتحادیه، بااتحاد و همدلی در این انتخابات شرکت کنند.تاثابت کنیم که اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه فروشی نیست.
وی در خصوص برنامه هایش گفت:((تمام تلاشم رابرای تسهیل و رفع مشکلات خواهم کرد، سعی بر این دارم مانند پدری دلسوز به هم صنفیان عزيزم خدمت نمایم. زیرا که خود با سابقه ای ۲۵ ساله از تمامی مشکلات صنفم(اعم از مالیات، بیمه، اجاره نامه ها و…) آگاهی دارم و درگیر آنها بوده و هستم و مصمم هستم که با همراهی عزیزانم این مشکلات را مرتفع نمایم.


به تمام اعضای اتحادیه از طریق این رسانه اعلام می‌کنم و متعهد می‌شوم که اگر عضو هیأت مدیره اتحادیه بشوم در خصوص عملکردم در زمینه مالیات و امور بیمه و تعاونی و سایر محورهای مدنظر اعضا تا پایان سال ۱۴۰۱ گزارشی خواهم داد که موفقیت در کارها در مقایسه با دوره های قبل ببینند.))
ایشان تأکید کردند:((قرار نیست وقتی برای کمک به اعضا مؤثر نیستم، چهار سال وقت اعضا را تلف کنم. هر چند به توانمندی و برنامه هایم برای اداره اتحادیه ایمان دارم و حتی با وجود همه مشکلات موجود می توانم برای اعضا خدمت کنم و مشکلات را رفع نمایم.
از مهمترین برنامه های بنده سرو سامان دادن به وضعیت مالیات، بیمه، تعاونی و راه اندازی سامانه های آموزشی آنلاین و حضوری، سامانه غیر حضوری، دریافت جواز کسب و دیگر سامانه ها می باشد، که در وقت و هزینه اعضا صرفه جویی می شود.))
محمد ملکی در پایان این گفت و گو به عنوان اولین نفر در اصناف ایران قبل از برگزاری انتخابات اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه به همه اعضا متعهد گردید اگر در مدت زمان مشخص خواسته های اعضا را برآورده نکرد استعفا داده تا شخص لایق دیگری جایگزین شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.