تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
روزسرنوشت ساز اتحادیه طلا وجواهر

خاک همیشه قابل اعتماد است؛ رای قاطع وتاریخ ساز در صنعت طلاو جواهر کشور

  • کد خبر : 871
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
خاک همیشه قابل اعتماد است؛ رای قاطع وتاریخ ساز در صنعت طلاو جواهر کشور
اعضای اتحادیه طلاو جواهر تهران روزسه شنبه با رای قاطع به ومشارکت قابل توجه درس حفاظت از حریم صنفی رابه اصناف کشور هدیه می کنند تا با خاکی راه جدید و موفقیت را تجربه وچراغ راه آینده صنعت طلاو جواهر کشور کنند.

بالاخره پس از تلاش های فراوانی که ۳۸ نفر داوطلب عضویت درهیات مدیره اتحادیه طلاو جواهر تهران داشتند روزسه شنبه ۲۵ مردادماه فرا رسید تا با حضور گسترده اعضای اتحادیه روز تاریخی وزیبایی رابرای اصناف رقم بزنند.
فعالیت در صنعت طلاو جواهر با فرهنگ ورفتار اقتصادی خاصی همراه است که موجب شده است انتظار از نحوه تعامل اعضای اتحادی هدر انتخابات با سایر صنوف متفاوت تر باشد.
درزمان انتخابات اتحادیه های صنفی حداقل در تهران به دلیل الکترونیکی بودن کسی نمی تواند اطمینان کامل داشته باشد که نفر اول یا عضو هیات مدیره است مگری هم درکارنیست . البته تنها نکته ای که در رای دادن افراد صنفی موثر است حضور پیشکسوتان وبزرگان صنف به عنوان امین صنف در پای صندوق های رای است که مردم با اعتمادی که به ریش سفیدان صنف دارند کسی را که آنها تایید کنند را رای می دهند.
این اصلی که گفته شد بسیار هم تاکنون به جا و موثر جواب داده است. در صنف طلاو جواهر تهران وحتی کشور هم رفتاری اقتصادی خاص فعالان این صنف ازیک سو وهمچنین نگاه اعضا به ریش سفیدان تاکنو ن طی دهه های اخیر بسیار هم عالی پاسخگو بوده است.
دراین دوره از انتخابات که با اجرای رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی موجب شده است تا بسیاری از اعضای سابق واسبق هیات مدیره نتوانند در انتخابات شرکت کنند فرصت مهیا شده است تا افرادی جدید پای به عرصه انتخابات بگذارند.
هرچند که از هیات مدیره قبلی چند نفری هم دراین دوره هستند اما درکشور انتخابا ت را تاکنون همه افراد جدید برنده صندوقی شدند که مردم به آن اعتماد دارند. درصنف طلا وجواهر هم پیش بینی می شود به طور کامل اعضای هیات مدیره فردا همگی جدید بوده وشانسی را نمی توان برای افرادی که در گذشته سابقه عضویت در هیات مدیره داشتند قائل شد زیرا اعضا می خواهند با هیات مدیره جدید به استقبال اتاق اصناف تهران بروند.
بزرگان وپیشکسوتان وریش سفیدان صنف طلا وجواهر تهران از گروه دانش وتجربه حمایت کردند و دربین افراد گروه دانش وتجربه فریدون خاکی که سالهاست در حوز ه مالیاتی خالصانه وبدون چشمداشت در خدمت به اعضا زبانزد است و شانس اول اعتماد اعضای چهارهزار نفری اتحادیه طلا وجواهر تهران است.
به نظر می رسد همانطور که گفته شد اعضای اتحادیه طلا وجواهر تهران این بار با درک درست شرایط اقتصادی صنف وکشور با اعتماد قاطع وحداکثری به فریدون خاکی می خواهند اورا مهیای حور درهیات رئیسه اتاق اصناف تهران کنند.
اتحادیه صنف طلا وجواهر تهران تاکنو ن نماینده ای درجمع هیات رئیسه اتاق اصناف ایران نداشته است اما با شرایط جدید اگر اعضای اتحادیه طلا وجواهر روزسه شنبه رای قاطعی به فریدون خاکی بدهند با پشتوانه اعضای اتحادیه می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران باشد. پس باید منتظر ماند تاعصر فردا مشاهده کرد که آیا اعضای اتحادیه به خاکی برای ریاست اتحادیه وعضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف تهران جهت تسهیل رفع مشکلات مالیاتی خودشان اعتماد می کنند یا فرددیگری را بر می گزینند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.