تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7

تصویب کلیات اصلاحیه قانون صنفی نماد موفقیت با همدلی

  • کد خبر : 4058
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
تصویب کلیات اصلاحیه قانون صنفی نماد موفقیت با همدلی

اخبار صنفی، اصناف که انتخابات ۷۵۰۰ اتحادیه و ۴۰۰ اتاق اصناف شهرستانها و هیأت نمایندگان ۳۱ استان و واز همه مهمتر انتخابات سنگین هیات رییسه اتاق اصناف ایران و صدها کمیسیون را برگزار می کنند حالا دیگر به بلوغ فکری رسیدند که برای موفقیت در تصویب یک طرح موثر برای اصناف از چه راهی وارد […]

اخبار صنفی، اصناف که انتخابات ۷۵۰۰ اتحادیه و ۴۰۰ اتاق اصناف شهرستانها و هیأت نمایندگان ۳۱ استان و واز همه مهمتر انتخابات سنگین هیات رییسه اتاق اصناف ایران و صدها کمیسیون را برگزار می کنند حالا دیگر به بلوغ فکری رسیدند که برای موفقیت در تصویب یک طرح موثر برای اصناف از چه راهی وارد شوند و چگونه همدل وهمراه شوند تا به مقصد برسند. وبه واقع جان کلام را مجتبی صفایی بیان کرد.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی؛ مصداق همدلی و اتحاد است*
رئیس اتاق اصناف ایران، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی، این اتفاق را مهم و ارزشمند قلمداد کرد و گفت: امروز اصناف کشور پس از ۱۰ سال انتظار، شاهد تأثیرگذارترین رویداد صنفی کشور بودند.
مجتبی صفایی افزود: با تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی، پیوند برادری و وحدتی که پیش از این بسته شده بود، امروز در صحن علنی مجلس به منصه ظهور گذاشته شد….
نکته:
به طور قطه هم افزایی همدلی و همراهی اصناف در همه امور می تواند گره گشای راهبردی برای اصناف کشور باشد. آن شاء الله که تمرین همدلی در جریان تصویب‌ کلیات اصلاحیه قانون نظام صنفی در سایر فعالیت های اصناف بیش از گذشته دیده شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.