تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7

ضرورت تشکیل کارگروه خدمات تلفن همراه ویژه پیاده‌روی اربعین

  • کد خبر : 3605
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
ضرورت تشکیل کارگروه خدمات تلفن همراه ویژه پیاده‌روی اربعین

نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران که در موکب صاحب‌الزمان حضور دارد با بیان این مطلب اظهار داشت: غرفه تعمیرات موبایل موکب صاحب‌الزمان که از ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده همچنان به زائران کربلا خدمات‌رسانی می‌کند. سعید اشتیاقی افزود: از […]

نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران که در موکب صاحب‌الزمان حضور دارد با بیان این مطلب اظهار داشت: غرفه تعمیرات موبایل موکب صاحب‌الزمان که از ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده همچنان به زائران کربلا خدمات‌رسانی می‌کند.

سعید اشتیاقی افزود: از چند سال پیش غرفه تعمیرات و خدمات جانبی موبایل در موکب صاحب‌الزمان خیرین تهران مستقر شده و به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کند و امسال نیز این غرفه برپا شده و طی فراخوانی که انجام شد، اعضای اتحادیه صنف صوت و تصویر و تلفن همراه تهران هم در این زمینه مشارکت کردند.

وی درباره انواع خدمات قابل ارائه در غرفه موبایل موکب عمود ۸۲۸ اظهار داشت که در این غرفه انواع خدمات تعمیرات موبایل شامل تعمیر و تعویض کابل شارژ، خرابی سوکت شارژر، باتری، شارژر، شکستگی ال‌سی‌دی، تاچ ال‌سی و … به زائرانی که در این مسیر راهپیمایی می‌کنند و نیاز به خدمات ضروری و فوری موبایل دارند، عرضه می‌شود.

اشتیاقی افزود: موکب صاحب‌الزمان خیرین تهران یکی از بزرگترین موکب‌های بین مسیر نجف به کربلا در زمینی به مساحت ۲٫۸ هکتار در عمود ۸۲۸ قرار دارد و خدمات‌رسانی آن متنوع است به‌طوری که زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا و همچنین برپاکنندگان برنامه‌های مذهبی در اربعین سالار شهیدان به‌صورت شبانه‌روزی توانستند جهت تعمیر گوشی‌های تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری خود، خدمات رایگان دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.