تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
3

بایننس درخواست مجوز فعالیت در آلمان خود را پس گرفت

  • کد خبر : 3150
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
بایننس درخواست مجوز فعالیت در آلمان خود را پس گرفت

یک ماه پس از اینکه صرافی بزرگ بایننس با رد درخواست مجوز نگهداری دارایی دیجیتال از سوی سازمان نظارت مالی بانک مرکزی آلمان مواجه شد، حال گزارش شده که صرافی درخواست مجوز خود را پس گرفته است. به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «cryptonews»، یک ماه پس از اینکه بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز […]

یک ماه پس از اینکه صرافی بزرگ بایننس با رد درخواست مجوز نگهداری دارایی دیجیتال از سوی سازمان نظارت مالی بانک مرکزی آلمان مواجه شد، حال گزارش شده که صرافی درخواست مجوز خود را پس گرفته است.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «cryptonews»، یک ماه پس از اینکه بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتالی جهان با رد درخواست مجوز نگهداری ارز دیجیتال از سوی تنظیم کننده آلمانی سازمان نظارت مالی بانک مرکزی آلمان (BaFin) مواجه شد، گزارش شده است که این صرافی درخواست مجوز خود را پس گرفته است.
یکی از سخنگویان بایننس در روز چهارشنبه به «Cryptonews.com» گفت:«بایننس تأیید می‌کند که درخواست خود از سازمان نظارت مالی بانک مرکزی آلمان پس گرفته است، وضعیت هم در بازار جهانی و هم در مقررات، به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بایننس همچنان قصد دارد برای مجوز مناسب در آلمان درخواست دهد، اما ضروری است که درخواست ما به طور دقیق این تغییرات را منعکس کند.»
اداره نظارت مالی فدرال آلمان (BaFin)، در ۲۹ ژوئن (۸ تیر)، مجوز نگهداری ارز دیجیتال بایننس را رد کرد، با این حال، این مرجع قانونی مشخص نکرد که چرا درخواست مجوز صرافی را رد کرده است.
همچنین بایننس در آن زمان خاطرنشان کرد که جزئیات مکالمات این شکرت با قانون‌گذاران را به اشتراک نمی‌گذارد
این شرکت گفت: «ما به کار برای پیروی از الزامات اداره نظارت مالی فدرال آلمان ادامه می‌دهیم و تیم ما مطمئن است که اقداماتی برای ادامه بحث با تنظیم کننده آلمانی وجود دارد.»
این اقدام نشان‌دهنده آخرین مورد در یک رشته شکست برای بایننس است، زیرا این صرافی با فشار فزاینده‌ای از سوی تنظیم‌کننده‌های سراسر جهان مواجه است.
بایننس به دلیل رد درخواست مجوز و مشکلات ثبت نام، از تعدادی از کشورهای اروپایی خارج شده است.
در ماه ژوئن، این صرافی ارز دیجیتالی اعلام کرد که فعالیت‌های خود در هلند را پس از اینکه علیرغم تلاش‌هایش برای پیروی از قانون‌گذاران هلندی موفق به ثبت نام ایمن نشد، متوقف می‌کند.
بایننس خاطرنشان کرد که دیگر اجازه داد و ستد، خرید، برداشت و واریز به کاربران هلندی را نمی‌دهد.
با این حال، این صرافی به دنبال تمرکز بیشتر بر بازار اتحادیه اروپا است، جایی که قبلاً ردپای خود را ایجاد کرده است، از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا.یکی از سخنگویان بایننس ماه گذشته گفت:
«ما سخت کار می‌کنیم تا کسب و کار خود را برای انطباق کامل با MiCA آماده کنیم. [ما می‌خواهیم] روی تلاش‌هایمان بر روی نهادهای نظارت‌شده کمتر در اتحادیه اروپا، به‌ویژه بازارهای ثبت‌شده بزرگ‌تر خود که در آن‌ها ردپای بالغی داریم، تمرکز کنیم.»
نظر چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در مورد بازارهای اتحادیه اروپا مثبت است. او در توییتی در ماه ژوئن اعلام کرد که با معرفی اخیر MiCA، فرصت‌های تجاری هیجان‌انگیزی برای ارائه‌دهندگان خدمات ارز دیجیتال سازگار در اروپا وجود دارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.