تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6

فشار به قانون‌گذاران برای تصویت قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در ایالات متحده

  • کد خبر : 2941
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
فشار به قانون‌گذاران برای تصویت قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در ایالات متحده

به گزارش رویترز، گروه‌های لابی و حامی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده فشارهایی را بر قانون‌گذاران وارد کرده‌اند تا قوانین مربوط به ارز دیجیتال را تصویب کنند. گروه‌هایی از جمله انجمن بلاک‌چین، اتاق تجارت دیجیتال و کوین‌بیس گلوبال، با اعضای هر دو طرف کنگره تماس گرفته‌اند تا از پیش‌نویس لایحه‌ای که قرار است تا چند […]

به گزارش رویترز، گروه‌های لابی و حامی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده فشارهایی را بر قانون‌گذاران وارد کرده‌اند تا قوانین مربوط به ارز دیجیتال را تصویب کنند. گروه‌هایی از جمله انجمن بلاک‌چین، اتاق تجارت دیجیتال و کوین‌بیس گلوبال، با اعضای هر دو طرف کنگره تماس گرفته‌اند تا از پیش‌نویس لایحه‌ای که قرار است تا چند هفته دیگر به رأی گذاشته شود، حمایت دو حزبی را جلب کنند.
به گزارش پایگاه خبری اخبار صنفی و به نقل از «coinedition»، گروه‌های لابی و حامی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده فشارهایی را بر قانون‌گذاران وارد کرده‌اند تا قوانین مربوط به ارز دیجیتال را تصویب کنند. گروه‌هایی از جمله انجمن بلاک‌چین، اتاق تجارت دیجیتال و کوین‌بیس گلوبال، با اعضای هر دو طرف کنگره تماس گرفته‌اند تا از پیش‌نویس لایحه‌ای که قرار است تا چند هفته دیگر به رأی گذاشته شود، حمایت دو حزبی را جلب کنند.
طبق گزارش رویترز، آخرین فشار بر روی کاپیتول هیل در بحبوحه سرکوب ارزهای دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) انجام شده است. چند تن از مدیران و لابی‌گران ارزهای دیجیتال به رویترز گفتند که اقدامات اخیر کمیسیون بورس آمریکا آن‌ها را بر آن داشت تا تلاش‌های خود را برای شفاف‌سازی مقرراتی برای بازار ارزهای دیجیتال آمریکا افزایش دهند.
گروه‌های مدافع امیدوارند تا از طریق رای‌گیری پیش‌نویس لایحه آتی، مشکلات مربوط به مقررات دارایی‌های دیجیتال را برطرف کنند.
این لایحه ماه گذشته توسط پاتریک مک هنری، رئیس خدمات مالی مجلس نمایندگان و گلن تامپسون، رئیس کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان ارائه شد. هدف از این لایحه شفاف‌سازی صلاحیت تنظیم‌کننده‌ها بر بازار ارزهای دیجیتال و ارائه دستورالعمل‌هایی برای طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار یا کالا است.
برت کوئیک، رئیس امور دولتی در شورای نوآوری، گفت:
«برای اینکه هر چیزی واقعاً مورد توجه قرار گیرد، باید از حمایت دو حزبی برخوردار باشد. بنابراین ما بسیار بر این تمرکز داریم که چگونه ما به عنوان یک سازمان و به عنوان صنعت می‌توانیم به تسهیل آن کمک کنیم. این یک لایحه کامل نیست، اما یک نقطه شروع واقعا خوب است.»
کارشناسان قبلا اعلام کرده بودند که در صورت تصویب، این لایحه نقش کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی ایالات متحده (CFTC) را در تنظیم فضای ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این به عنوان یکی از جامع‌ترین صورتحساب‌ها برای بازار ارزهای دیجیتال توصیف شده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.