تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

دادگاه کره جنوبی اولین جلسه دادرسی دنیل شین، بنیان‌گذار ترا را برگزار کرد

  • کد خبر : 2919
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
دادگاه کره جنوبی اولین جلسه دادرسی دنیل شین، بنیان‌گذار ترا را برگزار کرد

به گزارش رسانه‌های محلی، دادگاه سئول، روز دوشنبه اولین جلسه دادرسی مقدماتی دنیل شین، یکی از بنیان‌گذاران ترافورم لبز و ۷ کارمند پیشین این شرکت را برگزار کرد. با این حال، شین در این جلسه دادرسی حاضر نشد. دادستان‌های کره جنوبی در ماه آوریل (فروردین)، رسماً او و ۹ نفر دیگر را به چندین اتهام […]

به گزارش رسانه‌های محلی، دادگاه سئول، روز دوشنبه اولین جلسه دادرسی مقدماتی دنیل شین، یکی از بنیان‌گذاران ترافورم لبز و ۷ کارمند پیشین این شرکت را برگزار کرد. با این حال، شین در این جلسه دادرسی حاضر نشد. دادستان‌های کره جنوبی در ماه آوریل (فروردین)، رسماً او و ۹ نفر دیگر را به چندین اتهام از جمله کلاهبرداری و نقض قانون بازار سرمایه متهم کردند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «theblock»، به گزارش رسانه‌های محلی، دادگاه منطقه جنوبی سئول روز دوشنبه اولین جلسه دادرسی مقدماتی را برای دانیل شین، یکی از بنیان‌گذاران ترافورم لبز و هفت کارمند سابق این شکرت برگزار کرد.
به گزارش فورکست، با این حال، شین، که در ماه آوریل به اتهامات متعددی از جمله کلاهبرداری متهم شده بود، شخصاً در جلسه استماع برگزار شده در سئول شرکت نکرد.
دادستان‌های کره جنوبی در ماه آوریل (فروردین) رسماً شین و ۹ نفر دیگر را به اتهامات متعدد از جمله نقض قانون بازار سرمایه متهم کردند. این به دنبال تحقیقات چند ماهه دادستان‌ها در مورد تخلفات ادعایی ترافورم لبز بود که باعث انفجاری دراماتیک در سال گذشته شد و بیش از ۴۰ میلیارد دلار از ثروت سرمایه‌گذاران را از بین برد.
به گزارش خبرگزاری محلی «Chosun Biz»، روز دوشنبه، وکلای شین درخواست زمان بیشتری برای آماده شدن برای محاکمه کردند، با این استدلال که این پرونده یک محاکمه کیفری ساده نیست و به حمایت فنی بیشتری نیاز دارد. طبق گزارش‌ها، دومین جلسه دادگاه در ۲۸ اوت (۶ شهریور) برگزار خواهد شد.
دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول در ماه آوریل گفت که پروژه الگوریتمی ترا (لونا) احتمالاً شکست می‌خورد و «ساختگی» بود. دادستان‌ها گفتند که این پروژه باعث «خسارت نجومی» برای سرمایه‌گذاران شد.
دادستان‌ها همچنین در ماه آوریل گفتند که مقامات ۲۴۷ میلیارد وون دارایی را مسدود کرده‌اند. وکلای شین در آن زمان تمام اتهامات را رد کردند.
در ماه مه، دادگاه دومین تلاش دادستان برای صدور حکم بازداشت شین را رد کرد و گفت که او احتمالا شواهد را از بین نمی‌برد یا خطری برای پرونده ایجاد نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.