تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

بالاترین حد تحقق یافتن بیت کوین

  • کد خبر : 2761
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
بالاترین حد تحقق یافتن بیت کوین

قیمت تحقق‌یافته بیت کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳ رسید بر اساس داده‌های گلس‌نود، قیمت تحقق‌یافته بیت کوین در حال حاضر به ۲۰٬۳۰۰ دلار رسیده که بالاترین رقم از زمان فروپاشی صرافی FTX بوده و این روند همچنان در حال افزایش است. به گزارش آاخبار صنفی و به نقل از «cryptoslate»، یکی از […]

قیمت تحقق‌یافته بیت کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳ رسید
بر اساس داده‌های گلس‌نود، قیمت تحقق‌یافته بیت کوین در حال حاضر به ۲۰٬۳۰۰ دلار رسیده که بالاترین رقم از زمان فروپاشی صرافی FTX بوده و این روند همچنان در حال افزایش است.
به گزارش آاخبار صنفی و به نقل از «cryptoslate»، یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین شاخص‌های آن‌چین شاخص «قیمت تحقق یافته‌ (Realized Price)» است. از لحاظ تاریخی، زمانی که ارزش بیت کوین به زیر قیمت تحقق یافته‌ کاهش می‌یابد (با خطوط بنفش در نمودار زیر مشخص شده است)، نشان‌دهنده تداوم روند در کف بازار است. این روند حداقل یک بار در هر چرخه بازار نزولی تکرار شده است.
در حال حاضر، قیمت تحقق‌یافته بیت کوین در حال حاضر به ۲۰٬۳۰۰ دلار رسیده که بالاترین رقم از زمان فروپاشی صرافی FTX بوده و این روند همچنان در حال افزایش است. این روند صعودی امیدوارکننده است؛ زیرا، در درجه اول به افزایش قیمت تمام‌شده بیت کوین سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت اشاره دارد.
در نتیجه، مسیر قیمت بیت کوین با قله‌های متوالی بالاتر در هر چرخه مشخص شده است. در این سناریوی که قیمت به زیر قیمت تحقق‌یافته سقوط می‌کند، بعید است که شاهد یک افت قیمتی به کمتر از ۱۵۵۰۰ دلار باشیم.
یکی از منابع بسیار مفید و رایگان برای تعقیب شاخص‌های آن‌چین شبکه بیت کوین، از جمله شاخص قیمت تحقق یافته، وبسایت «lookintobitcoin» است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.