تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

پاسخگو شدن مدیران بانکی درقبال کاهش پولی بانکی آمریکا

  • کد خبر : 2673
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
پاسخگو شدن مدیران بانکی درقبال کاهش پولی بانکی آمریکا

قانون‌گذاران ایالات متحده لایحه‌ای را پیشنهاد کردند تا مدیران بانک‌ها در قبال ورشکستگی‌ها و ریسک‌ها پاسخگو باشند دموکرات‌های کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده چندین لایحه را در آنچه که به عنوان «موج اول» قوانین با هدف رسیدگی به ورشکستگی‌های بانک‌های بزرگ توصیف کردند، ارائه کرده‌اند. به گزارش اخبار صنفی و به نقل از […]

قانون‌گذاران ایالات متحده لایحه‌ای را پیشنهاد کردند تا مدیران بانک‌ها در قبال ورشکستگی‌ها و ریسک‌ها پاسخگو باشند
دموکرات‌های کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده چندین لایحه را در آنچه که به عنوان «موج اول» قوانین با هدف رسیدگی به ورشکستگی‌های بانک‌های بزرگ توصیف کردند، ارائه کرده‌اند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از کوین تلگراف، دموکرات‌های کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده چندین لایحه را در آنچه که به عنوان «موج اول» قوانین با هدف رسیدگی به ورشکستگی‌های بانک‌های بزرگ توصیف کردند، ارائه کرده‌اند.
روز گذشته ماکسین واترز، عضو رتبه‌بندی کمیته، اعلام کرد که دموکرات‌های مجلس نمایندگان از ۱۱ لایحه تهیه شده در پاسخ به سقوط بانک‌ها در ایالات متحده حمایت کرده‌اند. قانون پیشنهادی، که هنوز برای تصویب به اعضای جمهوری‌خواه کمیته نرسیده است، شامل اقداماتی برای اعمال جریمه‌ها و منع مدیران بانک‌ها از کار آینده در صنعت بانکداری، در صورتی که به شکل سهل‌آمیزی در شکست بانک خود نقش داشته باشند، است.
نماینده واترز گفت:
«شکست‌های بانک سیلیکون ولی، بانک سیگنچر و بانک فرست ریپابلیک نشان می‌دهد که زمان آن رسیده قانونی برای تقویت ایمنی و سلامت سیستم بانکی ما و افزایش مسئولیت‌پذیری اجرایی بانک‌ها گذشته است، کنگره نباید بیکار بنشیند.»
کمیته مجلس نمایندگان، به ریاست پاتریک مک‌هنری جمهوری‌خواه، اغلب درباره موضوعات مربوط به دارایی‌های دیجیتال، از جمله نظارت بر آژانس‌های نظارتی فدرال مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار بحث می‌کند. اگرچه برخی از قانون‌گذاران به دارایی‌های دیجیتالی اشاره کرده‌اند که در شکست بانک سیگنچر و بانک سیلیکون ولی نقش دارند، نماینده واترز در قانون پیشنهادی به طور خاص به ارز دیجیتال یا بلاک‌چین اشاره نکرده است.
سایر اقدامات گنجانده شده در لوایح پیشنهادی می‌تواند به قانون‌گذاران این اختیار را بدهد که مدیران بانک‌ها را از فروش سهام تحت شرایط خاص منع کنند، همانطور که در مورد بانک سیلیکون ولی اتفاق افتاد و تنظیم‌کننده‌ها الزامات تست استرس بانک‌ها را گسترش دهند. یک لایحه پیشنهاد می‌کرد که پرداخت پاداش به مدیران بانک محدود شود.
نماینده واترز گفت که کمیته جمهوری خواهان در هنگام نشانه‌گذاری نسبت به برخی از قوانین «ابراز باز بودن» داشتند، اما مشخص نیست که کدام لوایح امیدی برای تصویب با حمایت دو حزب دارند. کوین تلگراف با نماینده کالیفرنیا تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.
واترز قبلاً خواستار هماهنگی و همکاری بین سازمان‌های دولتی و قانون‌گذاران برای رسیدگی به مقررات ارزهای دیجیتال شده بود. او در فوریه به کوین تلگراف گفت که «هنوز خوشبین» است که لایحه استیبل کوین می‌تواند در کمیته تصویب شود. قانون‌گذاران پیش نویس بحث این لایحه را به عنوان بخشی از جلسه استماع ۱۳ ژوئن در مورد دارایی های دیجیتال بررسی کردند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.