تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5
تیشه به ریشه اعتبار اصناف نزنید!

کدام هیات رییسه اتاق اصناف ایران؛ جدید یا قدیم؟!

  • کد خبر : 2371
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
کدام هیات رییسه اتاق اصناف ایران؛ جدید یا قدیم؟!

اخبارصنفی – با توجه به برگزاری تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف ایران الان هردو گروه قدیم و جدید به نوعی مدعی مدیریت ساختمان اتاق اصناف کشور هستند. براساس اتفاقاتی که هفته گذشته در خصوص تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف ایران رخ داد شنیده ها حاکی از آن است که افرادی که در جریان […]

اخبارصنفی – با توجه به برگزاری تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف ایران الان هردو گروه قدیم و جدید به نوعی مدعی مدیریت ساختمان اتاق اصناف کشور هستند.
براساس اتفاقاتی که هفته گذشته در خصوص تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف ایران رخ داد شنیده ها حاکی از آن است که افرادی که در جریان تعیین سمت برای ریاست و خزانه داری رای آوردند صبح روز بعد با حضور در ساختمان اتاق اصناف ایران داشتند برای روز ملی اصناف برنامه ریزی می کردند.
هیات رییسه منتخب با احضار مدیران بخش ها مذاکراتی در خصوص امور مالی پرسیدند. اما وقتی متوجه شدند تعیین سمت تایید نشده است رفتند.
اما اخباری شننیده میشود که برخی روسای اتاق های حامی بزرگواران با این تصور که از نظر آنها انتخابات تعیین سمت قانونی است گفته می شود به طور رسمی و نامه نگاری اداری رییس معرفی شده در جریان تعیین سمت تایید نشده را به عنوان رییس اتاق اصناف ایران به همایش دعوت کردند.
قابل توجه اینکه تعیین سمت تا این لحظه ایراد قانونی گرفته شده و تایید نشده است. جهت اطلاع برخی که عجله دارند و بعدها علت این عجله را شفاف خواهیم نوشت الان می گوییم. برادر جوان آقای نوده فراهانی رییس اتاق اصناف ایران است. مراسم روزملی اصناف هم خوبست با برنامه باشد ولی باید با قانون مداری در اصناف دنبال احیای جایگاه اصناف باشید.
اصناف کشور در شرایطی نیست که اتاق اصناف ایران را با هیات رییسه جدید یا قدیم مورد خطاب قراردهند.
از ما گفتن بود بقیش را خود دانید ولی آگاه باشید تا رییس و هیات رییسه قانون مدار و دارای تعامل با خارج از اصناف در رأس اصناف کشور ننشیند انتظار از خارج از اصناف نداشته باشید.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.