تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
چشم دبیرخانه هیات عالی نظارت و‌سازمان صمت روشن

عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان بدون اعتبارنامه ریاست اتحادیه

  • کد خبر : 1618
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان بدون  اعتبارنامه ریاست اتحادیه
اصناف در کشورمان مدام از دولت و مجلس شورای اسلامی گلایه می کنند که در تصمیم سازی وتصمیم گیری هیچ نقشی ندارند. خوب اول شما ببینید چه کردید که چنین شد؟

یکی از موارد جالب مدیریت در اصناف را می توان در سکوت مطلق سازمان صمت اصفهان در هیات رییسه اتاق اصناف این شهر دید.
براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس در هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان ۳ نفر رئیس‌ اتحادیه عکاسان و اتحادیه چاپخانه و اتحادیه طلا ک جزو هیات رییسه اتاق بودند که با برگزاری انتخابات اتحادیه اشان مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی شدند والان ماه هاست دیگر رئیس‌ نیستند اما بازهم به عنوان عضو هیات رییسه در جلسات هیات رییسه اتاق اصناف شرکت دارند وتصمیم گیری می کنند. کمیسیون نظارت بر اصناف اصفهان در این خصوص چه جوابی دارد؟
نکته دیگر اینکه در شهریورماه با در پیش داشتن انتخابات ۳۰ اتحادیه سازمان صمت فراخوان ثبت نام هیات رییسه اتاق اصناف را گذاشت ولی الان برای انتخابات ۳ تا اتحادیه انتخابات هیات رییسه را به ماه‌های نامعلوم موکول کرد. آقای کمیلی رییس سازمان صمت اصفهان که از سال ٩٢ رابطه دوستی و رفاقت با رییس اتاق اصفهان دارد آیا دراین خصوص نظری ندارد؟
در خصوص هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان وبرگزارنشدن جلسه کمیته بررسی و تطبیق شرایط اتحادیه مشاوران املاک به از گذشت یکسال باید رییس سازمان صمت و حراست و همچنین پلیس اماکن اصفهان پاسخ دهند که علت این همه تاخیر چیست؟
در این زمینه همچنین آقای مقتدایی نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم می تواند بگویید که چطور برای اجرای قانون وانتخابات واجرایی راهی هیات عمومی دیوان عدالت اداری در دیگر شهرهای کشور پیگیر بود اما در مورد اصفهان اقدام جدی وعملی آرایشان ندیدیم که منجر به برگزاری انتخابات شود چرا ؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.