تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
8

کدامیک واقعیت دارد؛حقوق نجومی در اتحادیه واتاق اصناف ایران وکشور یا رکود اقتصادی و مشکلات اصناف

  • کد خبر : 1463
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کدامیک واقعیت دارد؛حقوق نجومی در اتحادیه واتاق اصناف ایران وکشور یا رکود اقتصادی و مشکلات اصناف

اعضای هیات مدیره اتحادیه کارمندان دولت نیستند که حقوق ثابت ولیمه ومزایای شغلی داشته باشند بلکه به طور غیرموظف باید در جلسات هیات مدیره شرکت کرده و نسبت به تسهیل مشکلات اعضای صنف مشارکت کنند. پس در این اوضاع اقتصادی چرا هرکسی عضو هیات مدیره می شود تمام وقت می خواهد در اتحادیه باشد و […]

اعضای هیات مدیره اتحادیه کارمندان دولت نیستند که حقوق ثابت ولیمه ومزایای شغلی داشته باشند بلکه به طور غیرموظف باید در جلسات هیات مدیره شرکت کرده و نسبت به تسهیل مشکلات اعضای صنف مشارکت کنند. پس در این اوضاع اقتصادی چرا هرکسی عضو هیات مدیره می شود تمام وقت می خواهد در اتحادیه باشد و هزینه ای بر اتحادیه تحمیل می کنند؟
پرده اول: رکود اقتصادی برای اصناف
پای صحبت و درد دل هریک از متصدیان واحدهای صنفی بنشینید اولین کلامشان این است که رکود ومشکلات اقتصادی توانشان را گرفته است. کاسبی خراب است.
این روند در هیات مدیره اتحادیه هم دیده می شود واگثریت قریب به اتفاق روسای اتحادیه‌های صنفی کشور می نالند که اوضاع اقتصادی خوب نیست و متصدیان واحد‌های صنفی نمی توانند کاسبی کنند ودر نتیجه نمی تواند حق عضویت بدهند ونمی توانند مالیات بدهند به همین دلیل اوضاع مالی اتحادیه افتضاح است وحتی نمی توانیم حقوق کارمند اتحادیه را بدهیم.
جالبه بدانید در بیشتر شهر ها حقوق یکی دو کارمندی که دارند نهایت روی هم شش میلیون تومان است د
پرده دوم: حقوق وصندلی شیک می خواهیم
اعضای هیات مدیره اتحادیه اصلا به این نیست داوطلب می شوند که از اتحادیه حقوق بگیرند ولیمه رد کنند.
به طور مثال در یکی از اتحادیه صنفی یک عضو هیات مدیره برسر اینکه کدام اتاق در اتحادیه به او برسد با سایر اعضای اتحادیه به طور جدی مشکل دارد و برای اینکه حرفش را به کرسی بنشاند اقداماتی می کند که اگر برهمین روند اصرار کند پشت پرده وروی پرده را باهم خواهیم نوشت.
این وضعیت مختص یک اتحادیه نیست و در صدها اتحادیه با مدلهای دیگر در حال رخ دادن است.
اما سوال اینجاست که اگر وضع مالی اتحادیه خوب است اگر ادعای رکود اقتصادی در اصناف برای ندادن مالیات است خوب چرا باید سازمان امور مالیاتی باید با اصناف مدارا کند چون اینها که حسابی کاسبی دارند واعضای هیأت مدیره واعضای هیأت رییسه اتاق اصناف حقوق های نجومی می گیرند؟
بر اساس کدام قانون غیر از رییس اتحادیه بقیه اعضای هیات مدیره اتحادیه تمام وقت در اتحادیه حاضر می شوند و حقوق و مزایا می گبرند؟
خوب بالاخره کدامش را مردم دولت قبول کنند. چطور می شود اعضای هیات مدیره اتحادیه وهیات رییسه اتاق اصناف ایران وسراسر کشور در همه حال حقوق نجومی می گیرند؟ حقوق آنها از محل پرداخت حق عضویت وهمیاری های نجومی از سوی اعضای اتحادیه در کشور تامین می شود. اگر اوضاع خوب نیست این همه حقوق نجومی از کجا تامین می شود؟ مردم ومسولان کدامش را باور کنند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.