تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

سکوت حراست و نهادهای نظارتی و تبعیض آشکار بین داوطلبان عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف کشور

  • کد خبر : 1373
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
سکوت حراست و نهادهای نظارتی و تبعیض آشکار بین داوطلبان عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف کشور

گاهی اوقات تبعیض چنان آشکارا صورت می گیرد که اگر بدان پرداخته نشود تصور دیگری نسبت به مردم واصناف می شود. تا اینجای کار هیات رییسه اتاق اصناف ایران و کلان شهرهای کشور تلاش ناموفقی برای ادامه سلطنت براصناف داشتند و ماده ٣۵قانون نظام صنفی برای بیش از ١٨٠٠عضو هیات رییسه اتاق اصناف در کشور […]

گاهی اوقات تبعیض چنان آشکارا صورت می گیرد که اگر بدان پرداخته نشود تصور دیگری نسبت به مردم واصناف می شود.
تا اینجای کار هیات رییسه اتاق اصناف ایران و کلان شهرهای کشور تلاش ناموفقی برای ادامه سلطنت براصناف داشتند و ماده ٣۵قانون نظام صنفی برای بیش از ١٨٠٠عضو هیات رییسه اتاق اصناف در کشور اجرا شد.
اما گزارش ومستندات خبرنگار مالی چی پرس نشان می دهد که سه نفر با وجود عضویت سه دوره ای در هیات رییسه اتاق اصناف و مجمع صنوف تولیدی و توزیعی سابق بودند الان هیات های اجرایی انتخابات شهرشان بازهم برای هیأت رییسه پیش روی تایید کردند.
مگر خون اینها رنگین تر از خون سه میلیون واحد صنفی درکشور است؟ اصناف این همه مشکلات را تحمل نکردند تا شاهد واگرایی قانون وتبعیض در روز روشن وعلنی باشند واگر اعتراضی کردند جواب بشنوند بروید به هرکسی خواستید بگویید ما دستمان به نمایندگان مجلس گرم است؟
چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازاین سه نفر و به طور آشکار از تبعیض حمایت می کنند؟
اصلا چرا حراست بررسی نمی کند و گزارش به اصناف کشور ومردم نمی دهد که در پشت پرده چه گذشته که ازتبعیض آشکار بر روی پرده اکران شده ازهیچ نهاد نظارتی نمی ترسند؟
البته که می دانیم علت نترسیدن این است که می بینند در هر شر واستانی کمیسیون نظارت وهیات اجرایی وکمیته تطبیق وبررسی شرایط ساز جداگانه ای زدند وحراست سکوت کرده خوب چرا باید از مسایل پشت پرده هراس داشته باشند؟ اصلا ناظر مگر وجود دارد که بترسند.
با این شرایط چرا انتظار دارید روسای اتحادیه‌های صنفی یک کلان شهر به رییس اتاق اصناف شهرشان بی احترامی کرده !!!!! وبروند برای فراخوان ثبت نام کنند. پس ابهت واقتدار رییس اتاق اصناف در کمیسیون نظارت چه می شود؟ جایی که مدیراصناف سازمان صمت در حمایت از این رییس اتاق در حساس ترین برهه فراخوان ثبت نام در هیات رییسه اتاق اصناف ناگهان یک هفته مرخصی می رود و درنهایت هم ابر وباد و مه و دوستان جمع شدند و فراخوان به حدنصاب نرسید.
اینگونه رفتار هیات رییسه اتاق اصناف های مستقر را چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت می کنند؟چرا حراست وزارتخانه وسازمان صمت استانها علی رغم تاکید رییس قوه قضائیه سکوت کردند وچیزی را نمی خواهند ببینند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.