تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6
حمید خرمی، رئیس اتاق اصناف استان قم

هیچگونه ممنوعیت ومحدودیتی برای پوشش متصدیان واحدهای صنفی قم اعلام نکردیم

  • کد خبر : 852
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
هیچگونه ممنوعیت ومحدودیتی برای پوشش متصدیان واحدهای صنفی قم اعلام نکردیم
حمید خرمی، رئیس اتاق اصناف استان قم در واکنش به خبری که در رسانه های گروهی منتشر شده است شفاف سازی کرده وگفت: هیچگونه محدودیت ویا ممنوعیت پوشش تی‌شرت برای فروشندگان واحدهای صنفی قم نداریم ورعایت سئونات اسلامی در واحدهای صنفی یک اصل همیشگی بدون اعلام قبلی است که همیشه رعایت می شود.

حمید خرمی رییس اتاق اصناف استان قم، اخبار منتشر شده در فضای مجازی و باز نشر آن در برخی رسانه ها به نقل از وی در خصوص ممنوعیت استفاده از تی شرت برای فروشندگان واحد‌های صنفی این استان را رد کرد و آن را یک اشتباه در اطلاع رسانی قلمداد کرد.
وی در این خصوص گفت: ابتدا یک خبرگزاری رسمی وسپس برخی رسانه های دیگر مطلبی را به اینجانب منتسب و منتشر کرده‌ اند که تماماً غیر واقعی و تحریف حقیقت بوده‌ است.
خرمی ضمن تقدیر از تلاش عموم اهالی رسانه که سعی در انعکاس واقعیت های جامعه دارند، افزود: متاسفانه در کنار خبررسانی های صحیح، گاهی شاهد انعکاس سهوی برخی مطالب به شکل نادرست هستیم که انتظار می رود اهالی رسانه در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند تا اعتماد افکار عمومی به رسانه ها، حفظ شود. بویژه آن که می دانیم برخی رسانه های معاند خارج از کشور، در کمین نشسته اند تا از هر نکته کوچکی، برای سیاه نمایی استفاده کنند.
وی افزود: کسبه محترم قم همواره به اصول و ارزش‌های اسلامی پایبند بوده‌ اند و خود به‌ خوبی واقف‌ هستند که در محل کار خود از چه پوششی استفاده کنند. به‌ نظر می‌رسد برخی افراد با انتساب عناوین اشتباهی وسهوی به اتاق اصناف قم ناخواسته به اعیتار اجتماعی اتاق اصناف قم خدشه وارد کردند که این موضوع ازسوی فعالان صنفی به خوبی قابل درک است..
خرمی افزود: جامعه ایران امروزه بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و همگی باید تلاش کنیم با رعایت مسوولیت های اجتماعی ، از ایجاد التهاب بی مورد در کشور جلوگیری کنیم.
وی افزود: هرچند که قانون مطبوعات دراین خصوص شفاف است اما با ارج نهادن به رسالت خطیر خبرنگاران تعامل سازنده را سرلوحه کار اتاق اصناف قراردادیم تا با شناخت عمیق تر حساسیت های اصناف درجامعه در اطلاع رسانی ها موفق تر عمل کنند.
رئیس اتاق اصناف قم در پایان تصریح کرد: رعایت حجاب اسلامی در قم از سوی فروشندگان واحدهای صنفی بدون اینکه هیچگونه محدودیت وممنوعیت مکتوبی را ابلاغ کنیم ازسوی اعضای صنوف و مردمی که به فروشگاه ها مراجعه می کنند رعایت می شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.