تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5
رییس اتاق اصناف سلماس:

قانون نظام صنفی خون بهای شهدای اصناف است

  • کد خبر : 3407
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
قانون نظام صنفی خون بهای شهدای اصناف است

رییس اتاق اصناف سلماس باتاکید بر اجرای بدون ملاحظه قانون نظام صنفی وآیین نامه های اجرای ان برای همه مدیران صنفی کشور تاکید کرد که قانون نظام صنفی خون بهای شهداست واحرای یکسان برای همه نشان دهنده احترام اصناف به شهداست. هاشم بدلی رییس اتاق اصناف سلماس یه خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی گفت: قانون […]

رییس اتاق اصناف سلماس باتاکید بر اجرای بدون ملاحظه قانون نظام صنفی وآیین نامه های اجرای ان برای همه مدیران صنفی کشور تاکید کرد که قانون نظام صنفی خون بهای شهداست واحرای یکسان برای همه نشان دهنده احترام اصناف به شهداست.
هاشم بدلی رییس اتاق اصناف سلماس یه خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی گفت: قانون نظام صنفی حاصل خون شهدای کشور وشهدای اصناف است و باید نمایندگان در خصوص اجرای این قانون حساسیت بیشتری به خرج دهند و برای عده ای خاص که می خواهند از زیر قانون در روند نباید به وزیر صمت فشار بیاورند.
رییس اتاق اصناف سلماس تاکید کرد: انسان وجهان همیشه در حال تکامل است. هرروز علم وتکنولوژی در حال پیشرفت است امامدیران اصناف بعد از ۲۰ سال مدیریت در حالی که هیچ برنامه و آورده ای نداشتند بازهم می خواهند برای خودشان صندلی جاساز کنند.
وی اضافه کرد: چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازخودشان نمی پرسند در حالی که هزاران نفر از مدیران صنفی رفتند چرا رییس اتاق اصناف ایران و دوستانش هرروز در مجلس حضور دارند و از انها طلب می کنند تا به وزیر زنگ بزنند تا اینها چندماه بیشتر بمانند. مگر این افراد چه چیزی دارند که هزاران نفر دیگر ندارند؟
رییس اتاق اصناف سلمای تصریح کرد: من بعد از ۳۰ سال مدیریت در اصناف می دانم دیگر هیچی ندارم که بخواهم برای اصناف شهرم بیاورم پس منت جوانان و مدیران جدید را هم می کشم تا بیایند و مدیریت اتحادیه اتاق را به دست بگیرند و اگر روزی از من کمک خواستند در خدمتشان هستم.
وی افزود: اینکه برخی پیشکسوتان در اصناف مدعی هستند که اگر من بروم بازار به هم می ریزد اصلا چنین چیزی نیست. بازار به نظام و حاکمیت متعهد است و ربطی به افراد ندارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.