تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

شکایت سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک به اتهام انجام معاملات نهانی

  • کد خبر : 2515
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
شکایت سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک به اتهام انجام معاملات نهانی

گروهی از سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به اتهام انجام معاملات نهانی و دستکاری قیمت دوج کوین شکایت کردند. به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «crypto.news»، گروهی از سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به اتهام انجام معاملات نهانی و دستکاری قیمت دوج کوین شکایت کردند. این […]

گروهی از سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به اتهام انجام معاملات نهانی و دستکاری قیمت دوج کوین شکایت کردند.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «crypto.news»، گروهی از سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به اتهام انجام معاملات نهانی و دستکاری قیمت دوج کوین شکایت کردند. این سرمایه‌گذاران در دادگاه فدرال منهتن گفتند که ماسک از پست‌های توییتر، اینفلوئنسرهای آنلاین، حضورش در برنامه «ستوردِی نایت لایو» شبکه ان‌بی‌سی در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) و دیگر شیرین‌کاری‌های تبلیغاتی برای کسب سود از طریق انجام معاملات با چندین کیف پول دوج کوین استفاده کرده است که او یا تسلا آن‌ها را کنترل می‌کنند.
حمایت گسترده ماسک از دوج کوین باعث شده که او با یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری از سوی سرمایه‌گذاران مواجه شود. شکایت اولیه که در ژوئن ۲۰۲۲ تنظیم شد، قبل از خرید توییتر توسط ماسک بود، اما شاکیان از آن زمان تاکنون و بر اساس فعالیت‌های بعدی ماسک، دو بار در دعوای خود تجدیدنظر کرده‌اند. آن‌ها اکنون به دنبال مجوز دادگاه هستند تا ادعاهای مربوط به معاملات داخلی (insider trading) را هم به شکایت خود را اضافه کنند.
در حالی که ماسک هنوز به آخرین اصلاحیه دادخواست پاسخ نداده، اقدامات اخیر او در توییتر، مانند تغییر لوگوی این پلتفرم با نماد دوج کوین، قبلاً باعث افزایش قابل‌توجه قیمت دوج‌کوین شده است. در همین راستا، خبرنامه ارز دیجیتالی «Milk Road» هم ادعا می‌کند که ماسک پس از این اقدام، ۱۲۴ میلیون دلار از دوج کوین‌هایش را فروخته است.
به دنبال انتشار این اخبار، تغییرات گسترده‌ای در کیف پول‌های پلتفرم رابین‌هود که ادعا می‌شود متعلق به ماسک هستند، مشاهده شده است. طبق گزارش‌ها، این کیف پول‌ها بیش از ۱۰ میلیارد دوج کوین را جابه‌جا کرده‌اند.
لینک کوتاه:

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.