تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8
قدم به قدم با انتخابات اتحادیه ها در تهران

خاکی از جنس گوهردرخشان در اتحادیه طلا وجواهر تهران

  • کد خبر : 817
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
خاکی از جنس گوهردرخشان در اتحادیه طلا وجواهر تهران
مردادماه چند انتخاب مهم برای اتحادیه های صنفی تهران در پیش است. یکی از مهمترین وحساس ترین انتخابات مربوط به یکی از سه اتحادیه بزرگ کشور است و اعضای اتحادیه صنف طلا وجواهر که گوهرشناس بوده وقدر زر را می دانند باید از جنس خاکی برای آینده اتحادیه انتخاب کنند.

انتخابات اتحادیه طلا وجواهر تهران در اولین روز دهه سوم مردادماه در حالی برگزار می شود که براساس تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مدیران قبلی واعضای هیات میدره ای که مشمول این تبصره بودند حضور ندارند وافرادی جدید در قالب گروه ۳۸ نفره باهم به رقابت خواهندپرداخت.
انتخابات اتحادیه طلا وجواهر تهران بر روند فعالیت صنف تولید کندگان وفروشندگان طلا وجواهر وسکه وارز در کل کشور بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل مهم است که چه کسی رئیس اتحادیه و اعضای هیات مدیرهباشند.
بزرگان صنف در کنار جوانانی که افتخار شاگردی وانتقال نسل به نسل هنر قدر شناسی خاکی از جنس زر درایران را دارند به خوبی میدانند که خاک این سرزمین همیشه ارزشمند بوده وباید در انتخابات از خاک برای اتحادیه حریم امن بسازند واین حریم امن را برای حراست وتامین نیازها وهمچنین تسهیل مشکلت به یک فرد از جنس خاکی بسپارند.
پیشکسوتان صنف هم میدانند چگونه کشتی اتحادی هرا به ساحل خاکی بودن سنگ ریزه برسانند تاهمگی دراین کشتی به سرمنزل مقصو برسند.
اهمیت انتخابات اتحادیه طلا وجواهر چون بسیار زیاد است در آینده در خصوص اتفاقات گذشته وآینده این اتحادیه بازهم شفاف سازی خواهیم کرد تا اعضای اتحادیه ازطریق یک رسان هبی طرف بازهم از خاک یگ گوهرارزشمند ومدیری خاکی ومردمی به صنعت طلا وجواهر کشور تحویل دهند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.