تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

بازار در فعالیت‌های اقتصادی پشت نظام است

  • کد خبر : 1530
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
بازار در فعالیت‌های اقتصادی پشت نظام است

رئیس بسیج اصناف گفت: بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط حاکم در کشور در کنار نظام هستند. غلام‌رضا حسن‌پور با حضور در اتاق اصناف خراسان رضوی در جمع فعالان بخش خصوصی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند که […]

رئیس بسیج اصناف گفت: بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط حاکم در کشور در کنار نظام هستند.

غلام‌رضا حسن‌پور با حضور در اتاق اصناف خراسان رضوی در جمع فعالان بخش خصوصی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند که بسیج پاره تن مردم است و باید به مردم کمک کند. باید توفیق داشته باشیم و به این امر مهم برسیم، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در این یک سال دفاتر دیگر خود را فعال کردیم و هدف خود را دنبال می‌کنیم. بسیاری از مشکلات ما به دلیلی قوانین و مقرراتی است که در جا‌های دیگر اعمال می‌شود.

وی افزود: بسیج هر کجا باشد محور است و خدمت‌گذاری می‌کند. بسیج از ابتدای انقلاب با مردم بوده است.

حسن‌پور تصریح کرد: بازار در فعالیت‌های اقتصادی پشت نظام است و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط حاکم در کشور در کنار نظام هستند.

رئیس بسیج اتاق اصناف کشور خاطرنشان کرد: وضعیت آب در برخی از شهر‌ها نامناسب است، لذا کارگروه تخصصی آب در بسیج اصناف تشکیل شده و از همه مجموعه‌ها دعوت می‌کنیم تا در کنار یک دیگر این موضوع را حل کنیم در بحث ریزگردها نیز پیشنهاد‌هایی ارائه شده است.

حسن پور عنوان کرد: بسته‌ دائمی احکام در زمینه اقتصادی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهیم کرد، البته بسیج اتاق با حمایت اتاق باید چنین بسته حمایتی احکام را تنظیم و تقدیم کند، چرا که در احکام اقتصادی مجلس اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید از این طریق انجام شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.