تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5

اصناف کشور برنده همکاری اتاق اصناف ایران با تهران

  • کد خبر : 3681
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
اصناف کشور برنده همکاری اتاق اصناف ایران با تهران

پایگاه خبری اخبار صنفی – همراهی و مشارکت اتحادیه های صنفی واتاق اصناف تهران با اتاق اصناف ایران نقش اصلی را بر احیای جایگاه اصناف کشور دارد. برنده واقعی این مشارکت اصناف ایران است. از سال ۹۷ طرحی نانوشته در اصناف به اجرا درآمد که از آن طرح نه به اتاق اصناف تهران یاد می […]

پایگاه خبری اخبار صنفی – همراهی و مشارکت اتحادیه های صنفی واتاق اصناف تهران با اتاق اصناف ایران نقش اصلی را بر احیای جایگاه اصناف کشور دارد. برنده واقعی این مشارکت اصناف ایران است.
از سال ۹۷ طرحی نانوشته در اصناف به اجرا درآمد که از آن طرح نه به اتاق اصناف تهران یاد می شود. البته که هیچکسی چنین نوشته ای را ندیده و حتی یک جمله رسمی هم در این زمینه وجود ندارد ولی بالاخره به برآیند عملکرد هیات رییسه اتاق اصناف دور هفتم وتا همین یکماه قبل اتاق اصناف ایران چنین جمله ای را یاد می کنند.
در طول این مدت همکاری ومشارکت اتاق اصناف ایران با اتاق اصناف تهران در پایین ترین سطح قرارداشت.
دود نادیده گرفتن اتاق اصناف تهران بیشتر ازهمه به چشم هیات رییسه اتاق اصناف ایران رفت به همین دلیل رئیس جدید اتاق اصناف ایران اصلی ترین وبهترین و نزدیک ترین راه را برای شروع مجدد حرکت در مسیر احیای جایگاه اصناف را انتخاب کرد وبه سراغ اتاق اصناف تهران رفت.
برای اولین بار بامحوریت نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران دهها رئیس اتحادیه برای تبریک واعلام همبستگی در دفتر مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف حضور يافتند.
از سوی دیگر هم مجتبی صفایی همراه مشاوران و دبیرکل ونماینده وزیرصمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در اجلاس اتاق اصناف تهران حضور پر رنگ و موثری داشت که مورد استقبال گرم ۱۳۰ رئیس اتحادیه تهران قرارگرفت.
بدون شک برنده واقعی همراهی و مشارکت جدی اتاق اصناف ایران با اتاق اصناف تهران اصناف کل کشور است زیرا یکدلی و گزارشات مشترک در جلسات با مقامات دولتی مستقر در تهران موجب می شود مسوولان از زبان مشترک اصناف استقبال کنند. نکته ای که تاکنون وطی سال‌های اخیر کمتر دیده شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.