تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6
قاسم نوده فراهانی:

اصلاح قانون نظام صنفی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

  • کد خبر : 4054
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
اصلاح قانون نظام صنفی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

اخبار صنفی، قاسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تاکید کرد که اصلاح قانون نظام صنفی از ضروری ترین نیازهای اصناف کشور است و از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست دارم به کلیات اصلاح قانون نظام صنفی رای مثبت بدهند. در پی بروز شایعاتی مبنی بر اینکه شاید پیشکسوتان […]

اخبار صنفی، قاسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تاکید کرد که اصلاح قانون نظام صنفی از ضروری ترین نیازهای اصناف کشور است و از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست دارم به کلیات اصلاح قانون نظام صنفی رای مثبت بدهند.
در پی بروز شایعاتی مبنی بر اینکه شاید پیشکسوتان صنفی تمایلی به اصلاح قانون نظام صنفی ندارند به سراغ قاسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران رفتیم و نظرش را جویا شدیم.
قاسم نوده فراهانی با تاکید زیاد بر ضرورت اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد :بنده و تمام دلسوزان اصناف کشور بدون هیچ درنگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا دارند تا به کلیات اصلاح قانون نظام صنفی رای بدهند.
رییس چندین دوره شورای عالی اصناف کشور و اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است اصلاح بیش از ۶۰ ماده قانون نظام صنفی است که متصدیان صنفی از مجلس شورای اسلامی انتظار دارند همراه با کسب نظرات کارشناسان و مدیران صنفی سراسر کشور به اجرا در آید.
نوده فراهانی گفت: قانون نظام صنفی بعداز ۱۰ سال می خواهد اصلاح شود اما اینکه کمتر از ۷ماده از ۶۰ ماده آنهم به گونه ای که متصدیان صنفی آسیب ببینند اصلا منطقی نیست.
نماینده وزیر صمت در پایان تاکید کرد: حالا که بستر اصلاح قانون نظام صنفی فراهم شد بیاییم با همفکری همدیگر تمام مفاد قانون نظام صنفی را مورد بازنگری واصلاح قرار دهیم به گونه ای که جایگاه اصناف در اقتصاد کشور ارتقا یابد و مسیر شکوفایی بازار و کسب وکار متصدیان صنفی هموار شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.