تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
ازحرف تا عمل دوماه فاصله بود

اختلاف نظر هیات رییسه اتاق اصناف تهران برسر شفاف سازی امور مالی از شایعه تا واقعیت

  • کد خبر : 1835
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
اختلاف نظر هیات رییسه اتاق اصناف تهران برسر  شفاف سازی امور مالی از شایعه تا واقعیت

شفاف سازی مالی یکی از شعارهای هیات رییسه اتاق اصناف تهران بود حال چه شده است که از بررسی و شفاف سازی حقوق افراد در اتاق اصناف خبری نیست آیا همه هیات رییسه نمی خواهند عدالت مالی را در شفافیت به نهاد ناظر گزارش بدهند؟ شواهد و قراین نشان می دهد که تعداد معدودی که […]

شفاف سازی مالی یکی از شعارهای هیات رییسه اتاق اصناف تهران بود حال چه شده است که از بررسی و شفاف سازی حقوق افراد در اتاق اصناف خبری نیست آیا همه هیات رییسه نمی خواهند عدالت مالی را در شفافیت به نهاد ناظر گزارش بدهند؟
شواهد و قراین نشان می دهد که تعداد معدودی که دارای سمت هستند وبه هیات رییسه قبلی وصل بودند در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اتاق اصناف دارای بالاترین رتبه وسمت وحقوق شدند.
اکثریت کارکنان اتاق که دستشان به جایی بند نبود و نیست ومعمولا در دید هیات رییسه نیستند کمترین میزان حقوق مرتبه را گرفتند.
از نکات جالب دیگر اینکه چهار سال در بودجه اتاق اصناف پرداخت برای اعیاد گنجانده شد اما کافیست بررسی شود این پولها کجا رفت.
با این توصیف انتظار می رفت هیات رییسه فعلی اتاق اصناف نسبت به شفاف سازی مالی اتاق جدی باشد اما آنچه که شنیده می شود مخالفت با شفاف سازی است.
محمدرضا فرجی خزانه دار این دوره هیات رییسه اتاق اصناف تهران یکی از بارزترین خصوصیات فردی اش این است که در عملکردش شفافیت را کامل رعایت می کند به همین دلیل باید از ایشان بپرسیم مشکل کجاست که امورمالی اتاق واعلام اینکه چه کسانی بالاترین حقوق را می گیرند هنوز به همان روال مانده است؟
از رییس و نواب رییس وحتی دبیر هیات رییسه اتاق اصناف تهران می پرسیم چرا برای عدالت مالی اتاق اصناف که از پول بیت المال است حساسیت ندارید؟
شما اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران هر عملکردی داشته باشید به پای کل اصناف کشور نوشته می شود زیرا شما را رسانه های گروهی رصد می کنند.

شایعه اختلاف نظر میان هیات رئیسه اتاق اصناف تهران
کمتر از دو ماه است که اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند و احتمال اختلاف نظر هیات رئیسه از جهاتی اصلا زیبنده نیست حتی اگر بپذیریم که اختلاف نظر باعث پیشرفت می شود اما اگر در خصوص اجرای شفاف سازی مالی اختلاف نظر باشد افکار عمومی نمی پذیرد.
آیا صحت دارد که بین اعضای هیات رئیسه اختلاف نظر بر سر شفاف سازی مسائل مالی و حقوقی برخی کارمندان اتاق اصناف تهران به وجود آمده است؟پاسخ هرچه که باشد بهترین کار شفاف سازی مستند از سوی خزانه دار اتاق است. اگر پاسخی به این شایعات داده نشود نشان می دهد که دست خزانه دار هیات رییسه اتاق اصناف تهران بسته است.
منتظر پاسخ رییس واعضای هیأت رییسه اتاق اصناف تهران باشید که اگر پاسخ دادند و شایعه را تکذیب کردند به اطلاع شما می رسانیم.
راستی کمیسیون بودجه اتاق اصناف که متشکل از روسای باتجربه اتحادیه‌های صنفی هستند در خصوص شفاف سازی مالی اتاق اصناف تهران نظری ندارند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.