تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
رای قاطع برای آینده ای درخشان

انتخابی از جنس گوهرخاکی دراتحادیه طلا وجواهر

  • کد خبر : 884
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
انتخابی از جنس گوهرخاکی دراتحادیه طلا وجواهر
اعضای اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در روز 25 مردادماه قصد دارند با رای بالا به رئیسی که از جنس خاکی وکیمیاگر وداناباشد بستر قدرت چانه زنی برای تسهیل وبرون رفت مشکلاتشان را فراهم کنند. اما آیا اتحاد وهمدلی اعضای اتحادیه چگونه حاصل می شود؟

در هرانتخاباتی که در اصناف انجام می شود اگر اعضای اتحادیه بدانند رای قاطع وبالا به نفر اول دززمان حضور در جلسات چقدر حایز اهمیت است بدون شک تلاش می کنند با حضور حداکثری خودشان آینده خودشان را حداقل برای چهارسال تضمین کنند.
در دوره جدید که روسای اتحادیه های صنفی جدید وبا افکار جوان ونوین به عرصه انتخابات امدند حضور حداکثری ومشارکت متصدیان واحدهای صنفی معنا ومفهوم دیگری دارد.
درحالی که صنعت طلاو جواهر وسکه وارز درکشور ما برروی تمام اقتصاد کشور تاثیر گذار است باید رئیسی را اعضا انتخاب کنند تا شخصیت وهویت خاصی به اتحادیه زرد رنگ بدهد. خاکی ومردمی بودن و دانایی در امور مختلف وبه خصوص ارتباط موثر در حوزه مالیات یکی از خواسته های به حق اعضا ست.
با توجه به اینکه در جمع داوطلبان اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران فردی خاکی و از جنس زر وگوهرشناس و دارای ارتباطات موثر وقوی در حوزه مالیاتی هم وجود دارد که شاید در رقابت با دیگر اعضا هرچند در گروه منتخب دانش وتجربه قراردارد اما توانمندتر است و این توانمندی را در طول سالها فعالیت بسیار نزدیک با اتحادیه کسب کرده است و نشان از قدرت تعامل وی دارد.
دنیای کنونی دنیای تعامل سازنده وگفتگو وارتباطات است که خاکی می تواند با تکیه بر رای واعتمادبالای اعضای اتحادیه به عنوان رئیس درزمان مذاکره با مدیران دولتی از حقوق همکارانش باقدرت تر از گذشته دفاع کرده وبه خواسته هایشان برساند.
کسی که در امور مالیاتی تبحر دارد می داند که زمان تسهیل مشکلات مالیاتی اردیبهشت وخرداد ماه نیست به همین دلیل است که باید ازخاک برای اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران کیمیاگر به اصناف معرفی شود.
اگر خواهان تسهیل مشکلات صنف اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران هستید بهتراست با حداکثر آرا کیمیاگر خاکی را به چالش جدید مدیران تبدیل کنید.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.