تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4

اصناف بایستی برای بهبود فضای کسب و کار تغییر رویه دهند

  • کد خبر : 4486
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
اصناف بایستی برای بهبود فضای کسب و کار تغییر رویه دهند

مهدی نادعلی اخبار صنفی،با توجه به تغییر ریل دولت از نگاه اصولگرایی به اصلاح طلبي و توصیه ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به اولویت کاری دولت به مسائل اقتصادی بایستی اصناف تغییر رویه دهند. با این رویکرد بلاتکلیف و سردرگمی که هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران دارند و اینگونه بدون برنامه و راهبرد […]

مهدی نادعلی
اخبار صنفی،با توجه به تغییر ریل دولت از نگاه اصولگرایی به اصلاح طلبي و توصیه ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به اولویت کاری دولت به مسائل اقتصادی بایستی اصناف تغییر رویه دهند.
با این رویکرد بلاتکلیف و سردرگمی که هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران دارند و اینگونه بدون برنامه و راهبرد سالهاست که فرصت‌های اقتصادی کف بازار را از بین برده‌اند بهتر است اکنون خود را ترمیم و اصلاح کنند زیرا پیشانی بهبود معیشت مردم وابسته به تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری درست در اصناف است که متاسفانه دوستان حال حاظر به دلیلی عدم یکدستی در اجرای سیاست‌گذاری ها توان لازم را برای بهبود شرایط ندارند.
از این رو نیاز به تغییرات اساسی از جمله تغییر نماینده وزیر در اتاقهای اصناف و بازرگانی را در وحله نخست بایستی شاهد بود و در وحله بعدی بهبود وضعیت اقتصادی اصناف را تدوین نمود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.