تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2

بزرگترین سرمایه دولت پزشکیان

  • کد خبر : 4473
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۵
بزرگترین سرمایه دولت پزشکیان

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران ورییس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با رهنمون‌های مقام معظم رهبری و همراهی یکایک ایرانیان ارجمند، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که برآمده از شهادت رییس دولت سیزدهم است برگزار شد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی از پایگاه اطلاع‌‌رسانی اتاق اصناف ایران، امید سامری افزود: در روند برگزاری انتخابات، […]

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران ورییس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با رهنمون‌های مقام معظم رهبری و همراهی یکایک ایرانیان ارجمند، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که برآمده از شهادت رییس دولت سیزدهم است برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی از پایگاه اطلاع‌‌رسانی اتاق اصناف ایران، امید سامری افزود: در روند برگزاری انتخابات، مردم برنامه‌های اقتصادی کاندیداهای مختلف را دیدند، بین خود به بحث گذاشتند، بهترین برنامه را برگزیدند و به دولتی رای دادند که قرار است اصلاحات اقتصادی به نفع ملت را به انجام برساند.
به گفته وی از لحظه اعلام نتیجه انتخابات تا کنون بازار پالس مثبت بزرگی به منتخب ملت ایران نشان داده است. این مهم نشان می‌دهد که هرچند انتخابات در روند سیاسی خود به اتمام رسید، اما زایش آن بعد از اعلام نتیجه و اتمام فعالیت سیاسی هواداران نامزدها بود. این زایش تا ماه‌های آتی در اقتصاد ادامه خواهد یافت. امید می‌رود که دولت منتخب با برگزیدن بهترین دانشمندان اقتصاد و مدیریت ادامه دهنده این روشنایی باشد.
رییس اتاق اصناف بوشهر به نمایندگی از بازاریان بوشهر و ایران ضمن تقدیر از ملت شریف ایران که با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به جهانیان نشان دادند که ایران جزیره ثبات خاورمیانه است اظهار امیدواری کرد که اصلاحات اقتصادی به نفع ملت و ارزش پول ملی به انجام برسد و شاهد اعتبارافزایی جایگاه اقتصادی ایران در جهان باشیم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.