تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
8
قابل توجه روسای اتحادیه های صنفی

برگزاری سمینارهای آموزشی الزامات جدید نظارتی دوربین مدار بسته

  • کد خبر : 4144
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
برگزاری سمینارهای آموزشی الزامات جدید نظارتی دوربین مدار بسته

اخبار صنفی- سمینارهای تخصصی استانداردها و الزامات نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف به منظور آشنایی روسای صنوف در اتاق اصناف تهران و سایر مراکز استان‌ها برگزار می‌گردد. ‎‎بهره برداری از سرویس‌های نوینی که در سال گذشته در کشور ارایه شده، همچون «نگهبان هوشمند» و «نظارت تصویری به عنوان خدمت جامع (iVSaaS) » علاوه بر پیاده‌سازی […]

اخبار صنفی- سمینارهای تخصصی استانداردها و الزامات نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف به منظور آشنایی روسای صنوف در اتاق اصناف تهران و سایر مراکز استان‌ها برگزار می‌گردد.
‎‎بهره برداری از سرویس‌های نوینی که در سال گذشته در کشور ارایه شده، همچون «نگهبان هوشمند» و «نظارت تصویری به عنوان خدمت جامع (iVSaaS) » علاوه بر پیاده‌سازی استانداردها، موجب ارتقای سطح ایمنی صنوف و افزایش امنیت سرمایه خواهد شد. در اکثر کشورهای جهان رعایت چنین استانداردهایی جزو الزامات اخذ پروانه کسب و تداوم فعالیت برای صنوف به شمار می‌رود. در کشورهای متعددی از جمله اتریش، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و بریتانیا رعایت استانداردهای نظارت تصویری در اصناف و اماکن عمومی الزامی است. در کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس همچون عربستان صعودی و امارات متعهده عربی، بازرسی از سامانۀ نظارت تصویری به صورت فصلی صورت می‌پذیرد و عواقب سخت‌گیرانه‌تری از جمله جریمه‌های سنگین علاوه بر لغو مجوز و پلمپ در انتظار واحدهای صنفی متخلف است.
‎سالهاست در کشور ما، نصب دوربین‌ مداربسته در اصناف الزامی است، اما این الزامات در گذشته شامل پیوست فنی مشخص و دقیقی نبود و در اکثر مواقع دوربین‌های اصناف در مواقع نیاز کارآمدی لازم را نداشت که با ابلاغ استانداردها و الزامات جدیدی و رعایت آن توسط واحدهای صنفی، این مشکلات و سردرگمی‌ها مرتفع خواهد شد. در ایران نیز همچون کشورهای پیش گفته، برای دریافت مجوز و ادامه فعالیت اصناف، رعایت دقیق این استانداردها و دستورالعمل‌ها الزامی شده است.
‎اتاق اصناف ایران اقدام به برنامه‌ریزی برگزاری سیمنارهای تخصصی استانداردها و الزامات جدید دوربین مداربسته در اصناف نموده است که در اتاق اصناف تهران و اتاق اصناف سایر مراکز استانها به زودی برگزار خواهد شد. مخاطبین این سمینارهای تخصصی، روسای اصناف سراسر کشور هستند تا بتوانند اعضای صنف را دقیق تر راهنمایی کنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.