تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
اصلاحیه و توضیح اخبار صنفی

سخنی با فعالین صنفی در خصوص اخبار مرتبط با مهدی امیدوار

  • کد خبر : 3785
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
سخنی با فعالین صنفی در خصوص اخبار مرتبط با مهدی امیدوار

پایگاه خبری اخبار صنفی – در پی انتشار چندین خبر در اخبار صنفی پیرامون موضوع فعالیت مهدی امیدوار و کمیسیون نظارت بر اصناف بجنورد لازم است توضیحات ذیل به را اطلاع مخاطبان پایگاه خبری اخبار صنفی می رساند. سخنی با مخاطبین و فعالین صنفی در ماههای گذشته چندین مطلب در رابطه با مهدی امیدوار رییس […]

پایگاه خبری اخبار صنفی – در پی انتشار چندین خبر در اخبار صنفی پیرامون موضوع فعالیت مهدی امیدوار و کمیسیون نظارت بر اصناف بجنورد لازم است توضیحات ذیل به را اطلاع مخاطبان پایگاه خبری اخبار صنفی می رساند.

سخنی با مخاطبین و فعالین صنفی

در ماههای گذشته چندین مطلب در رابطه با مهدی امیدوار رییس اتاق اصناف بجنورد در رسانه اخبار صنفی منتشر و در کانال شبکه اطلاع رسانی اصناف نیز بازنشر شد که پس از بررسی هایی ویژه، مشخص شد نقدها، تحلیل ها و اخباری که در رابطه با ایشان بر اساس منابع نادرست و شایعه بوده است.

لذا بر اساس امانت داری و انتشار اخبار بدون جهت گیری و رعایت بی طرفی در انتشار اخبار و تحلیل ها که از وظایف هر رسانه ای هست، ضمن عذرخواهی از ایشان، مخاطبان و جامعه اصناف، دقت و مواظبت خواهیم کرد تا کلیه اخبار و تحلیل های پیرامون حوزه فضای کسب و کار بر اساس اخبار از منابع درست صورت گرفته، اصل بی طرفی و نقد سازنده نیز سرلوحه تمام فعالیت رسانه اخبار صنفی قرار گیرد .

همت الله شکری اطاقسرا
صاحب امتیاز رسانه و مدیر مسئول

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.