تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
10
آیا انتصابی می تواند عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف باشد؟

انتصاب اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات

  • کد خبر : 3675
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
انتصاب اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات

پایگاه خبری اخبار صنفی – کمیسیون نظارت بر اصناف شمیرانات تمام اعضای هیات رییسه قبلی را به عنوان اعضای هیات رئیسه جدید منصوب کرد. راستی نامه آخر معاون تجارت و خدمات عمومی وزیر صمت را کدام کمیسیون نظارت واداره صمت در کشور می خواهد اجراکند؟ آقای معاون وزیر، وقتی اداره صمت یک شهرستان نامه شما […]

پایگاه خبری اخبار صنفی – کمیسیون نظارت بر اصناف شمیرانات تمام اعضای هیات رییسه قبلی را به عنوان اعضای هیات رئیسه جدید منصوب کرد. راستی نامه آخر معاون تجارت و خدمات عمومی وزیر صمت را کدام کمیسیون نظارت واداره صمت در کشور می خواهد اجراکند؟ آقای معاون وزیر، وقتی اداره صمت یک شهرستان نامه شما را اجرا نمی کند پس این نامه ها و بخشنامه ها را وزارت صمت به چه کسی ابلاغ می کند وبرای چه صادر می کند؟
متاسفانه ضعف بزرگ در خانواده صمت کشور مجریانی هستند که به نامه های قانونی حتی معاون وزیر وگاهی حتی وزیر صمت هم بی اعتنا هستند. برای اجرای قانون نیاز به مجریانی است که با اجرای قانون موافق باشند.
کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان شمیرانات تمام اعضای هیات رییسه اتاق اصناف فبلی را به سمت اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات منصوب کرد.
شاهمیرزایی معاون وزیر صمت روز ۲۹ شهریورماه در راستای ابلاغ اجرایی آیین نامه اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شهرستانها تاکید کرده است تا افراد انتصابی نباید مشمول ماده ۳۵ و تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی باشند.
چطور می شود کمیسیون نظارت و ریس اداره صمت شمیرانات و رئیس سازمان صمت استان تهران به نامه معاون وزیر صمت بی اعتنا بوده وباز هم فرد افرادی که مشمول ماده ۳۵ و تبصره ۱ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی هستند را به عنوان سرپرست و اعضای هیات رییسه انتخاب کنند؟
موضوع بسیار مهم دیگر این است که یک عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران دیگر عضو منتخب در اتاق اصناف نیست. آیا کمیسیون نظارت مرکز استان تهران و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت نفر جایگزین از میان علی البدل را معرفی می کند یا اینکه حتی وزارت صمت هم نظاره گر قانون نظام صنفی خواهد بود؟
تا کی باید اصناف باید تفسیر به رای در کمیسیون های نظارت بر اصناف شهرهای کشور باشند که یک روز برای برگزاری انتخابات یک اتحادیه عجله دارند اما ماه‌ها و سالها نسبت به برگزاری انتخابات اتحادیه دیگر بی تفاوت هستند ویا برخی کمیسیون های نظارت بر اصناف حتی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت را به عنوان مرجع قانونی بالاتر نپذیرفته ونظر خودشان را ارجح تر بر دبیرخانه می دانند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.