تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

۹هزار فارم غیرمجاز و ۲۶۰هزار دستگاه ماینر جمع‌آوری شد

  • کد خبر : 3266
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۹هزار فارم غیرمجاز و ۲۶۰هزار دستگاه ماینر جمع‌آوری شد

توانیر: تاکنون نزدیک به ۹هزار فارم غیرمجاز و ۲۶۰هزار دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است فرح جمالزاده، رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر، از جمع آوری ۸٬۸۷۶ مركز غيرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراكز غيرمجاز توليد ارز دیجیتال تا پايان خرداد امسال خبر داد. او گفته است […]

توانیر: تاکنون نزدیک به ۹هزار فارم غیرمجاز و ۲۶۰هزار دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است
فرح جمالزاده، رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر، از جمع آوری ۸٬۸۷۶ مركز غيرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراكز غيرمجاز توليد ارز دیجیتال تا پايان خرداد امسال خبر داد. او گفته است در این مدت بالغ بر ۲۶۰٬۰۰۰ دستگاه ماينر با ۷۱۷ مگاوات توان مصرفی از اين مراكز جمع‌آوری شده است. جمالزاده بيشترين استقرار فارم‌های غیرمجاز در كشور را مربوط به استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی عنوان کرد.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری ۸۸۷۶ مركز غير مجاز ارز دیجیتال در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراكز غير مجاز توليد ارز دیجیتال تا پايان خرداد امسال خبر داد.
فرح جمالزاده در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) با اعلام این خبر گفت:«از ابتداي طرح جمع‌آوري مراكز غير مجاز توليد رمزارز تا پايان خرداد امسال حدود ۸۸۷۶ مركز غيرمجاز در كشور شناسايي و بالغ بر ۲۶۰ هزار دستگاه ماينر با ۷۱۷ مگاوات توان مصرفيی از اين مراكز جمع‌آوری شده است.»
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر تعداد مراكز غير‌مجاز ارزدیجیتال كه از ابتدای امسال شناسايی شده است را ۹۹ مركز عنوان كرد كه منجر به جمع‌آوري ۷۴۴ دستگاه توليد رمزارز با مجموع ۲ مگاوات توان مصرفی شده است.جمالزاده بيشترين استقرار مراكز غير مجاز رمزارز در كشور را مربوط به استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.