تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5

رشد ۲۵درصدی حجم قراردادهای باز بیت کوین پس از درخواست بلک‌راک

  • کد خبر : 2845
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
رشد ۲۵درصدی حجم قراردادهای باز بیت کوین پس از درخواست بلک‌راک

داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که حجم قراردادهای باز فیوچرز بیت کوین در بورس کالای شیکاگو به ۲.۹۸میلیارد دلار، بالاترین حد خود از مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) رسیده است. همچنین، حجم قراردادهای باز بیت کوین در صرافی‌ها مشتقات نیز به بالاترین حد سالانه خود افزایش یافته است. به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «blockworks»، […]

داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که حجم قراردادهای باز فیوچرز بیت کوین در بورس کالای شیکاگو به ۲.۹۸میلیارد دلار، بالاترین حد خود از مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) رسیده است. همچنین، حجم قراردادهای باز بیت کوین در صرافی‌ها مشتقات نیز به بالاترین حد سالانه خود افزایش یافته است.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «blockworks»، داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که حجم قراردادهای باز فیوچرز بیت کوین در بورس کالای شیکاگو به ۲.۹۸میلیارد دلار، بالاترین حد خود از مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) رسیده است. همچنین، حجم قراردادهای باز بیت کوین در صرافی‌ها مشتقات نیز به بالاترین حد سالانه خود افزایش یافته است.
طبق این داده‌ها، طی یک دوره ۲هفته‌ای حدود ۳میلیارد دلار به بازار فیوچرز بیت کوین تزریق شده و ارزش آن را از ۱۱.۴میلیارد دلار به ۱۴.۴میلیارد رسانده است.
این افزایش از ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد)، چند روز پس از درخواست بلک‌راک برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین خود آغاز شده است.
بیت کوین اکنون ۲۲ درصد از زمان ثبت درخواست شرکت بلک‌راک و بیش از ۸۵ درصد از سال تا به امروز افزایش یافته است و با قیمت ۳۰,۸۰۰ دلار معامله می‌شود.
تحلیلگر « K33» در یادداشتی تحقیقاتی گفت که سرمایه‌گذاران بزرگ به دنبال هیجان در مورد تایید احتمالی اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده به افزایش فعالیت بازار مشتقات ادامه می‌دهند.
وتل لوند، تحلیلگر ارشد K33 در این گزارش گفت:
«فعالیت نهادی همچنان بالاست. ETPهای بیت کوین در سطح جهان از زمان اعلام بلک‌راک جریان‌های قابل توجهی را تجربه کرده‌اند که به تقاضای سازمانی قابل توجهی برای افزودن قرار گرفتن در معرض بیت کوین اشاره دارد.»
عکس ۱

نرخ‌های تأمین مالی برای قراردادهای دائمی نیز بالای ۰.۰۱ درصد مثبت باقی می‌ماند. نرخ‌های تامین مالی، محاسبه‌شده توسط بورس، زمانی مثبت می‌شوند که بازارها صعودی شوند و در میان احساسات نزولی منفی شوند.
بیت کوین، حداقل در حال حاضر، به نظر می‌رسد تا حدودی با تحولات آینده در فضای ETF بیت کوین نقطه‌ای مرتبط است. کمیسیون بورس و اوراق بهاردار آمریکا با وجود ده‌ها تلاش در طول سال‌ها هنوز چنین صندوقی را تأیید نکرده است.
بلک‌راک هفته گذشته مجبور شد پیشنهاد ETF خود را مجدداً ارسال کند و دوره زمانی ۲۴۰ روزه‌ای را که SEC می‌تواند در آن تصمیم بگیرد را به عقب براند (اگرچه این تایمر تا زمانی که برنامه به ثبت فدرال نرسد شروع نمی‌شود).
رویداد هاوینگ بیت کوین تقریباً ۲۹۴ روز دیگر است. هاوینگ بیت کوین در طول تاریخ به عنوان یک کاتالیزور صعودی ارائه شده است.
لوند گفت:
«بنابراین بیت‌کوین می‌تواند از یک روایت مستحکم هاوینگ و انتظارات ETF با ورود به سال ۲۰۲۴ بهره ببرد. هر دو باید به قدرت قابل توجهی در بیت کوین منجر شوند و در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به طور مثبت در بازار منعکس شوند.»

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.