تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6
ویتالیک بوترین:

نحوه برخورد مقامات آمریکایی با ارزهای دیجیتال را نمی‌پسندم

  • کد خبر : 2814
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
نحوه برخورد مقامات آمریکایی با ارزهای دیجیتال را نمی‌پسندم

اخبارصنفی -ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، اخیراً گفته است نحوه برخورد مقامات آمریکایی با پروژه‌های ارز دیجیتال از جمله سولانا را نمی‌پسندد و نسبت به این رفتار احساس بدی دارد. او همچنین گفته است اگر این برخوردهای قانونی در نهایت به حذف سایر پروژه‌ها از صرافی‌ها منجر شود، آن را یک برد شرافتمندانه برای اتریوم نمی‌داند […]

اخبارصنفی -ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، اخیراً گفته است نحوه برخورد مقامات آمریکایی با پروژه‌های ارز دیجیتال از جمله سولانا را نمی‌پسندد و نسبت به این رفتار احساس بدی دارد. او همچنین گفته است اگر این برخوردهای قانونی در نهایت به حذف سایر پروژه‌ها از صرافی‌ها منجر شود، آن را یک برد شرافتمندانه برای اتریوم نمی‌داند و احتمالاً نمی‌توان آن را در بلندمدت به‌عنوان یک پیروزی در نظر گرفت.
به گزارش اخبارصنفی و به نقل از «decrypt»، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) یکی از بنیان‌گذاران اتریوم در مورد نحوه برخورد قانون‌گذاران ایالات متحده با سولانا گفت در این باره احساس بدی دارد. وی با انتقاد از روش برخورد با سولانا و سایر ارزهای دیجیتال اظهار داشت که از ضربه خوردن سولانا خوشحال نیست و در این شرایط برنده شدن اتریوم یک پیروزی محسوب نمی‌شود.
وی روز جمعه در توییتر در پاسخ به سوالی که مت هوانگ (Matt Huang)، یکی از بنیان‌گذاران پارادایم در مورد احساسش نسبت به سیاست برخورد با ارزهای دیجیتال در آمریکا پرسید، نوشت:
«از اینکه سولانا و سایر پروژه‌ها به این شکل ضربه می‌خورند ناراحتم و احساس بدی دارم».
این برخورد شایسته آن‌ها نیست و اگر اتریوم در میان تمام بلاک‌چین‌ها «برنده» شود، این راه شرافتمندانه‌ای برای برنده شدن نیست و احتمالا در دراز مدت حتی یک پیروزی هم محسوب نخواهد شد.
او افزود که رقابت واقعی میان بلاک‌چین‌های مختلف نیست، بلکه رقیب اصلی «دنیای متمرکز به‌سرعت در حال گسترش است که هر لحظه مشغول بزرگ‌تر کردن دایره نفوذ خود و تحمیل خود به ماست».
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در سال جاری سرکوب سختی را علیه صنعت ارزهای دیجیتال آغاز کرده است و صرافی‌های بزرگی مانند کوین بیس، بایننس و کراکن را مورد برخورد قرار داده است.
یکی از دلایل اصلی این شکایات این است که گری گنسلر (Gary Gensler)، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، معتقد است تمام یا اکثر آلت‌کوین‌ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند و صرافی‌های ارائه‌کننده آن‌ها، به دلیل ارائه اوراق بهادار ثبت نشده برای خرید و فروش، مرتکب جرم شده‌اند. همچنین محصولات با قابلیت استیکینگ در استخرهای نقدینگی، مانند محصولاتی که به کاربران اجازه می‌دهند اتریوم خود را در شبکه استیک کرده و پاداش دریافت کنند، از سوی SEC تحت فشار قرار گرفته‌اند.
در ماه گذشته، در شکایت SEC علیه بایننس و کوین بیس، سولانا و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال به عنوان «اوراق بهادار ثبت نشده» معرفی شدند

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.