تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6

سرمایه‌گذارای بلندمدت آلمانی ها در ارزدیجیتال

  • کد خبر : 2811
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
سرمایه‌گذارای بلندمدت آلمانی ها در ارزدیجیتال

اخبارصنفی- نیمی از سرمایه‌گذاران آلمانی به ارزهای دیجیتال نگاهی بلندمدت دارند بر اساس یک تحقیق از کوکوین، ۴۹درصد از سرمایه‌گذاران آلمانی معتقدند که ارزهای دیجیتال می‌توانند به آنها در دستیابی به برنامه‌های بلندمدت انباشت ثروت کمک کنند. ۲۵درصد نیز فکر می‌کنند که این طبقه از دارایی‌ها می‌تواند به‌عنوان ذخیره‌ ارزش در میان شرایط بی‌ثبات اقتصادی […]

اخبارصنفی- نیمی از سرمایه‌گذاران آلمانی به ارزهای دیجیتال نگاهی بلندمدت دارند
بر اساس یک تحقیق از کوکوین، ۴۹درصد از سرمایه‌گذاران آلمانی معتقدند که ارزهای دیجیتال می‌توانند به آنها در دستیابی به برنامه‌های بلندمدت انباشت ثروت کمک کنند. ۲۵درصد نیز فکر می‌کنند که این طبقه از دارایی‌ها می‌تواند به‌عنوان ذخیره‌ ارزش در میان شرایط بی‌ثبات اقتصادی کنونی عمل کند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «cryptopotato»، بر اساس تحقیقات کوکوین (KuCoin)، ۴۹درصد از سرمایه‌گذاران آلمانی معتقدند که ارزهای دیجیتال می‌توانند به آنها در دستیابی به برنامه‌های بلندمدت انباشت ثروت کمک کنند. ۲۵درصد نیز فکر می‌کنند که این طبقه از دارایی‌ها می‌تواند به‌عنوان ذخیره‌ ارزش در میان شرایط بی‌ثبات اقتصادی کنونی عمل کند.
بیشتر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال آلمانی در گروه جمعیتی نسل وای (Generation Y) قرار می‌گیرند که به عنوان «Millennials» نیز شناخته می‌شود یعنی کسانی که بین دهه ۱۹۸۰ و اواخر دهه ۱۹۹۰ (۱۳۵۹ تا ۱۳۶۹) متولد شده‌اند.
این نظرسنجی نشان داد که نسل وای ۵۱ درصد از کل سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در آلمان را تشکیل می‌دهند، در حالی که نسل X (آنهایی که در دهه ۴۰ و ۵۰ زندگی خود هستند) با ۳۰ درصد در رتبه دوم قرار دارند.
دارایی‌های دیجیتال معمولاً برای جوانان موضوع جالبی است زیرا آنها نسبت به نوآوری‌ها فکر بازتری دارند. با این حال، نسل Z (افراد ۱۸ تا ۲۵ ساله) تنها ۱۹ درصد از کل آلمانی‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند را تشکیل می‌دهند.
بیشترین سهم از این کاربران کمتر از سه ماه پیش به این بازار ورود پیدا کردند، در حالی که ۱۵ درصد از آن‌ها در نیم سال گذشته این کار را انجام داده‌اند. یکی از دلایل احتمالی این علاقه می‌تواند احیای بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۳ باشد. برای مثال، بیت کوین سال ۲۰۲۲ را در حدود قمیت ۱۶,۵۰۰ دلار به پایان رساند، در حالی که در حال حاضر، با کمی بالاتر از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.
محبوب‌ترین موارد استفاده از دارایی‌های دیجیتال در آلمان شامل معاملات، خرید آنلاین، خرید توکن‌های غیرمثلی (NFT)، پذیرش/پرداخت حقوق و موارد دیگر است.
جای تعجب نیست که بیت کوین (BTC) انتخاب اصلی سرمایه‌گذاران آلمانی در ارزهای دیجیتال است و ۶۴ درصد از این سرمایه‌گذاران را در بر می‌گیرند.
کوکوین معتقد است که چشم انداز ارزهای دیجیتال در آلمان در حال «تکامل» است. با توجه به سرعت سریعی که بازار ارزهای دیجیتال توسعه می‌یابد و فناوری‌های نوظهوری مانند هوش مصنوعی (AI)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و غیره را به کار می‌گیرد، این را یک نشانه امیدوارکننده می‌داند.
علاوه بر این، این شرکت استدلال کرد که علاقه به اتریوم و سایر پروژه‌های مشابه، پتانسیل یک انقلاب وب ۳ آینده را در قوی‌ترین اقتصاد اروپا نشان می‌دهد.
نظرسنجی دیگری که توسط «Coincub» انجام شد تخمین زد که این کشور اروپایی دوست‌دارترین کشور ارزدیجیتالی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است. پذیرش آلمان از طبقه دارایی و «تصمیم پیشگامانه» آن برای اجازه سرمایه‌گذاری به جایگاه برتر کمک کرد.
برخلاف سایر کشورهای اروپایی، آلمان در چند سال گذشته مقرراتی را وضع کرده است. قانونی که در سال ۲۰۲۰ تصویب شد، تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال را که در داخل مرزهای کشور فعالیت می‌کنند، ملزم می‌کند تا مجوزی از سازمان نظارت مالی فدرال (BaFin) بگیرند. چنین نهادهایی همچنین باید دارای حداقل سرمایه باشند و از سیاست‌های مبارزه با پولشویی پیروی کنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.