تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5
مخالفت اعضای هیات پارلمان اصناف ایران به خاطر پول سفر؟!

سند مخالفت رییس اتاق اصناف ایران با بودجه سال ١۴٠٢+سند

  • کد خبر : 2739
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
سند مخالفت رییس اتاق اصناف ایران با بودجه سال ١۴٠٢+سند

اخبار صنفی- در پی انتشار نقد پیشنهاد بودجه سال جاری اتاق اصناف ایران ازسوی رییس اتاق و برگزاری اجلاس مجازی بسیاری اخبار صنفی را متهم به نقد بدون سند کردن به همین دلیل تصویر مخالفت حسین طاهر محمدی دبیر هیات رییسه دور قبل که در صورتجلسه نوشته است را منتشر می کنیم. به گزارش خبرنگار […]

اخبار صنفی- در پی انتشار نقد پیشنهاد بودجه سال جاری اتاق اصناف ایران ازسوی رییس اتاق و برگزاری اجلاس مجازی بسیاری اخبار صنفی را متهم به نقد بدون سند کردن به همین دلیل تصویر مخالفت حسین طاهر محمدی دبیر هیات رییسه دور قبل که در صورتجلسه نوشته است را منتشر می کنیم.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی حسین طاهر محمدی در پایان صورتجلسه هیات رییسه اتاق اصناف ایران که در بهمن ماه برگزار شد در مخالفت با بودجه پیشنهادی سال ١۴٠٢ نوشت :
به نام خدا
بودجه پیشنهادی سال ١۴٠٢ مورد تایید وموافقت اینجانب نمی باشد.
حسین طاهرمحمدی در دور قبل دبیرهیات رییسه اتاق اصناف ایران بود و بیشتر مواقع مخالفت خود را در دفتر صورت جلسات نوشته است.
نکته جالب این که در کنار دست نوشته حسین طاهر محمدی نوشته امید سامری عضو دیگر هیات رییسه اتاق اصناف ایران نوشته است:
پس از ذکر دلیل مخالفت دبیرمحترم با بودجه پیشنهادی ورفع اصلاحات بودجه توسط دبیر محترم در جلسه بعدی طرح گردد.

حکایت همچنان باقیست
حسین طاهر محمدی بی دلایل را مطرح نکرد بودجه به اجلاس آمد با طرح مخالفت طاهر محمدی و اظهارات مهدی امیدوار در خصوص اینکه بودجه نباید تصویب شود زیرا جزیباتس معلوم نیست درنهایت سه دوازدهم تایید شد.
حالا همان بودجه چگونه شد مورد تایید حسین طاهرمحمدی دبیر قبلی ورییس فعلی اتاق اصناف ایران قرارگرفت جای تعجب است.
البته مهدی امیدوار خزانه دار مخالف قبلی و موافق فعلی بودجه بیش از هزار و دویست میلیارد ریالی بودجه اتاق در توجیه مخالفت و موافقت با بودجه از سوی خودش و حسین طاهر محمدی در گروه هیات نمایندگان به نکته ای اشاره کرد که بسیار عجیب بود.
وی گفته است: آقای طاهر محمدی و بنده به خاطر اینکه هزینه سفر به تهران اعضای هیات نمایندگان کم است نسبت به بودجه پیشنهادی مخالفت کردیم.
همین یک جمله دنیایی حرف وتحلیل در آن نهفته است.
آیا اتاق اصناف ایران حقوق ویا حق الجلسه چندین میلیون تومانی به اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران پرداخت کند شما دیگر به مشکلات پیش روی وهرچه کمیسیون بودجه تصویب کند و هیات رییسه بخواهد وبگوید حرفی ونظری ندارید؟
هم چنین امیدوار گفته است چون اعضای انتصابی در هیات رییسه حضور داشتند بودجه را پیشنهاد دادند من وطاهرمحمدی مخالفت کردیم. اگر آن خلاف بود شما که حضور انتصابی را غیر قانونی می دانستید آیا حالا که با رای یکی از انتصابی ریاست وخرانه داری را برعهده گرفتید هنوز هم معتقدید حضور انتصابی ها دوره محسوب نشده و حضورشان در هیات رییسه اتاق اصناف ایران غیر قانونی است؟
به بهانه کمبود بودجه از برگزاری اجلاس حضوری خودداری می کنید در حالی که در بودجه پیشنهادی همان هیات رییسه انتصابی بودجه اجلاس بیش از تورم شده است. اگر قرار است اجلاس مجازی برگزار شود هزینه در نظر گرفته شده در بودجه چه می شود؟
راستی آقایان اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران آیا شما اگر پول نباشد حاضر نیستید به اصناف خدمت کنید که شما را وجه المصالحه بودجه اتاق اصناف ایران می کنند تا به اهداف شخصی برسند؟
اگر مبنای اعتراض آقای طاهر محمدی به گفته آقای امیدوار بابت هزینه سفر به تهران بود ودغدغه همکاران را داشت آیا واقعا آقای طاهر محمدی این نکته را برای ثبت در تاریخ در صور تجلسه پیوستی ویا در قالب نامه نگاری به هیات رییسه اعلام نمی کرد؟
اگر سرسوزنی آقای طاهر محمدی را شناخته باشید بهتر است بدانید ایشان چون به خودش اطمینان دارد به طور قطع اینجا در صورتجلع هیات رع می نوشت و حتی در قالب نامه نگاری به رییس اتاق دلایل مخالفتش را بیان می کرد تا سند برای مخالفتش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.