تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5
پرده ها یکی یکی کنار می‌رود

اجلاس مجازی اصناف غیرقانونی برای دور قبل؛ همه بدی های دور قبل الان عالی شدند!

  • کد خبر : 2731
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
اجلاس مجازی اصناف غیرقانونی برای دور قبل؛ همه بدی های دور  قبل الان عالی شدند!

اخبار صنفی- حسین طاهرمحمدی که به بودجه پیشنهادی هیات رییسه قبلی در جلسه آخر اعتراض کرده و مخالف بودجه پیشنهادی بود، حالا در جایگاه رییس اتاق اصناف ایران همان بودجه را به عنوان بودجه مدنظر برای تصویب در اجلاس مجازی پیشنهاد کرد، اما حالا که کرونا نیست اجلاس مجازی با چه هدفی برگزار می شود؟ […]

اخبار صنفی- حسین طاهرمحمدی که به بودجه پیشنهادی هیات رییسه قبلی در جلسه آخر اعتراض کرده و مخالف بودجه پیشنهادی بود، حالا در جایگاه رییس اتاق اصناف ایران همان بودجه را به عنوان بودجه مدنظر برای تصویب در اجلاس مجازی پیشنهاد کرد، اما حالا که کرونا نیست اجلاس مجازی با چه هدفی برگزار می شود؟

به گزارش خبرنگار اخبار صنفی در جلسه قبل از اجلاس آخر در سال ١۴٠١ که با هدف تصویب بودجه در هیات رییسه دور هفتم و ارايه به اجلاس تشکیل شد، حسین طاهرمحمدی با بودجه پیشنهادی مخالفت کرد به گونه ای که بین اعضای هیات رییسه و وی بحث شدیدی شکل گرفت.

بودجه بیش از هزار و دویست میلیارد ریالی که حسین طاهر محمدی مخالفش بود، به آخرین اجلاس در بهمن ماه ١۴٠١ آمد که با میدان داری مهدی امیدوار و یاران حسین طاهر محمدی اجلاس با بودجه پیشنهادی مخالفت کرد و بودجه سه دوازدهم تصویب شد تا اتاق اصناف هیات رییسه جدید دور هشتم بیاید.

حالا حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران شد و همفکرانش هم عضو هیات رییسه و همچنین مشاوران و همه کاره اتاق اصناف ایران شدند. رییس اتاق اصناف ایران انتظار داشت تا روز ملی اصناف بهانه ای برای حضور اعضای هیات نمایندگان دور هشتم اتاق اصناف ایران باشد و وی بودجه را به تصویب برساند، اما از اقبال اجلاس به حد نصاب نرسید.

کدام بودجه؟!
شاید حسین طاهر محمدی فکرش را نمی کرد رییس اتاق اصناف ایران شود وگرنه هرگز بستر مخالفت با بودجه پیشنهادی در بهمن‌ماه ١۴٠١ را فراهم نمی کرد.
حالا طاهرمحمدی مخالف جدی بودجه پیشنهادی هیات رییسه قبلی، همان بودجه بیش از هزار دویست میلیارد ریالی را برای تصویب به اجلاس هیأت نمایندگان دور هشتم اتاق اصناف ایران پیشنهاد کرد، تا مهدی امیدوار بتواند آن را خرج کند.

اجلاس مجازی
گویا رییس اتاق اصناف ایران و همفکرانش در هیات رییسه مطمئن هستند که نمی توانند اجلاس را به صورت حضوری به حدنصاب برسانند به همین دلیل می خواهد روز ١٢ تیرماه به صورت مجازی !!!!! اجلاس برگزار کند و سه دوازدهم دیگر از بودجه را برای خودشان به تصویب برسانند.

حال چند سوال از آقای حسین طاهر محمدی و مهدی امیدوار از سوی اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران مطرح شده است که اگر بتوانند پاسخ قانع کننده ای بدهند، شاید اجلاس مجازی برگزار شود.

اول اینکه در همین بودجه بابت برگزاری اجلاس در تهران پول میلیاردی تعیین شده است، اگر قرار است اجلاس مجازی باشد بودجه برگزاری اجلاس کجا می خواهد هزینه شود؟

چه چیزی باعث شده است تا تصمیم به برگزاری اجلاس مجازی بگیرید؟ آیا مطمئن شدید که اجلاس حضوری به حد نصاب نمی رسد؟

مگر دوران کروناست که اجلاس مجازی برگزار می کنید؟

آقایان رییس و هیات رییسه
آقای طاهر محمدی رییس اتاق اصناف ایران یکبار برای اصناف ایران شفاف سازی کنید اگر بودجه پیشنهادی هیات رییسه دور قبل که شما عضوش بودید، بد بود که شما مخالفت کردید چطور شد الان که رییس شدید، خوب شد و موافقش شدیذ؟

آقای امیدوار اعتراض شما در سخنرانی اجلاس را یادت است که چطور در مخالفت با بودجه صحبت کردید. الان چطور شد وقتی خزانه دار اتاق شدید موافق جدی همان بودجه بیش از هزار و دویست میلیارد ریالی شدید؟

آیا اعضای هیات نمایندگان دور هشتم اتاق اصناف ایران نباید در جریان ریزش قرار بگیرند؟

یادتان است چطور اعتراض داشتید که باید حتما از ریز بودجه مطلع شوید حالا حق هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران نیست تا از ریز بودجه شما مطلع شوند؟

آیا اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران می دانند تصویب سه دوازدهم برای چیست و چگونه می خواهد هزینه شود؟

مرسوم است که در جریان اجلاس حضوری اگر یکی در مخالفت با بودجه سخنی منطقی بگویند بقیه چون باید دست بالا ببرند در برابر سخن منطقی دست بالا نبرده بودجه رای نمی آورد، اما در اجلاس مجازی کسی نمی داند که چه کسی مثبت یا منفی داده است، آیا برگزاری اجلاس مجازی قصد استفاده از این فرصت را دارد؟

سوالات دیگری هم مطرح است که اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران بهتر است حواستان باشد که دارند برای چی و چه بودجه ای رای می‌دهند.

راستی اگر استفاده از تکنولوژی خوب است دلیل نامه نگاری در خصوص سامانه نوین اصناف چیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.