تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6

اولین ETF اهرم‌دار آتی بیت کوین در آمریکا مجوز گرفت

  • کد خبر : 2695
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
اولین ETF اهرم‌دار آتی بیت کوین در آمریکا مجوز گرفت

شرکت «Volatility Shares» اخیراً مجوز راه‌اندازی اولین ETF آتی اهرم‌دار بیت کوین را از کمیسیون بورس این کشور دریافت کرده است. این ETF فیوچرز با اهرم ۲ عرضه خواهد شد و قرار است معاملات آن از روز سه‌شنبه آغاز شود. گفتنی است فعالیت این ETF وابسته به قیمت‌های موجود در بازار آتی بیت کوین در […]

شرکت «Volatility Shares» اخیراً مجوز راه‌اندازی اولین ETF آتی اهرم‌دار بیت کوین را از کمیسیون بورس این کشور دریافت کرده است. این ETF فیوچرز با اهرم ۲ عرضه خواهد شد و قرار است معاملات آن از روز سه‌شنبه آغاز شود. گفتنی است فعالیت این ETF وابسته به قیمت‌های موجود در بازار آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو است.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از کوین‌دسک، استوارت بارتون (Stuart Barton)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت ویالیتی شیرز، اعلام کرده که صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF‌) بیت‌ کوین این شرکت، اولین ETF‌ اهرم‌دار آمریکایی است که در جمعه گذشته مجوزهای لازم را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دریافت کرده است. شایان ذکر است که این صندوق با اهرم دو برابری و نام «BITX» شروع به کار می‌کند.
طبق گفته‌های بارتون، SEC درخواست ETF اهرم‌دار را رد نکرده و راه برای راه‌اندازی آن در روز سه‌شنبه این هفته هموار شده است. او تأکید کرده که تماشای دارایی‌های دیجیتال در ETFها بسیار هیجان‌انگیز است.
یک صندوق قابل‌معامله در بورس با اهرم ۲ برابری به معامله‌گران اجازه می‌دهد که تنها با نیمی از ارزش بیت‌ کوین، روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این ETF با شاخص «CME Bitcoin Futures Daily Roll» در بورس کالای شیکاگو مطابقت دارد.
گفتنی است که قیمت بیت کوین بعد از ثبت درخواست شرکت‌های بزرگی مثل بلک‌راک (BlackRock) برای راه‌اندازی یک ETF اسپات، افزایش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته هم با رشدی ۲.۱۶ درصدی از محدوده ۳۱,۰۰۰ دلار عبور کرده است

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.