تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5
انتخابات اتحادیه پوشاک تهران به کمیته فنی رفت

ابطال انتخابات اتحادیه پوشاک تهران؟!

  • کد خبر : 2620
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
ابطال انتخابات اتحادیه پوشاک تهران؟!

اخبار صنفی – کارگروه اولیه بررسی شکایت به انتخابات اتحادیه پوشاک تهران در بررسی اولیه موضوعات اعتراض را وارد دانسته و جهت بررسی دقیق تر و تصمیم گیری به کمیته فنی ارجاع شد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی روز دوشنبه جلسه کارگروه بررسی شکایت به تخلفات اتفاق افتاده در جریان برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران […]

اخبار صنفی – کارگروه اولیه بررسی شکایت به انتخابات اتحادیه پوشاک تهران در بررسی اولیه موضوعات اعتراض را وارد دانسته و جهت بررسی دقیق تر و تصمیم گیری به کمیته فنی ارجاع شد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی روز دوشنبه جلسه کارگروه بررسی شکایت به تخلفات اتفاق افتاده در جریان برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران برگزارشد.
در این موارد متعددی مورد اعتراض بود از جمله استفاده امکانات اتحادیه برای تبلیغات یک فرد و همچنین بیرون آمدن پرینت رای داده شده اعضای صنف و تبلیغات در محل برگزاری انتخابات با گماشتن افرادی در نقش بادیگارد و چند مورد دیگر که درنهایت به این جمع رسیدند باتوجه وارد بودن اعتراض وشکایت کمیته فنی نسبت احقاق حقوق صنفی شاکیان تشکیل شود.
گفتنی ارسال پیامک خاص هم جزو اعتراضات بود که مقررشده نسبت به این موضوع هم بررسی دقیق‌تر صورت گیرد.
با توجه به اینکه تاکنون سابقه نداشته در تهران انتخابات یک اتحادیه اطاله شود باید منتظر ماند دید کمیته فنی با تصمیم گیری تاریخی برای اولین بار ای به ابطال انتخابات می دهد.
گفتنی اگر استفاده از امکانات اتحادیه برای تبلیغات حتی یکی از اعضای هیات مدیره مستقر اتحادیه ثابت شود وفق قانون باید انتخابات باطل شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.