تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
3
آیا انتخابات اتحادیه پوشاک باطل می شود؟

تخلفات در انتخابات اتحادیه پوشاک!!

  • کد خبر : 2592
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
تخلفات در انتخابات اتحادیه پوشاک!!

اخبار صنفی- تخلفات در جریان برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران گمانه زنی در خصوص ابطال انتخابات وفق آیین نامه اجرایی قانون نظام صنفی را افزایش داده است. به گزارش رسیده به اخبار صنفی حداقل پنج تخلف محرز وقابل استناد به مفاد برگزاری آیین نامه اجرایی قانون نظام صنفی در خصوص انتخابات اتحادیه‌های صنفی در روز […]

اخبار صنفی- تخلفات در جریان برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران گمانه زنی در خصوص ابطال انتخابات وفق آیین نامه اجرایی قانون نظام صنفی را افزایش داده است.
به گزارش رسیده به اخبار صنفی حداقل پنج تخلف محرز وقابل استناد به مفاد برگزاری آیین نامه اجرایی قانون نظام صنفی در خصوص انتخابات اتحادیه‌های صنفی در روز برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران در محل برگزاری رخ داده است.
آن گونه که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده است اعتراض و شکایت به این موارد روز شنبه به هیات اجرایی انتخابات و کمیسیون نظارت بر اصناف تهران می رسد.
اما سوال اینجاست که کمیسیون نظارت بر اصناف تهران بالاخره با اجرایی قانون نظام صنفی برای یک اتحادیه بزرگ تصمیم بزرگ و قاطع می گیرد یا اینکه بقیه اعتراضات در همان مرحله اول رد می شود؟
در انتخابات اتحادیه پوشاک تهران خانم اکرم قاضی نفر اول آقای ابوالقاسم آقا شیرازی پسر نایب رییس اول و آقای ابوالقاسم آقا شیرازی پدر به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.