تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
9
اثرات منفی بخشنامه مرکز امور اصناف

تاخیر سه ساله در برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی

  • کد خبر : 1927
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
تاخیر سه ساله در برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی

تاخیر در برگزاری انتخابات برخی اتحادیه‌های صنفی حالا دیگر به سه سال هم شد اما چرا کمیسیون نظارت بر اصناف شهرها ومراکز استانها نسبت به این موضوع به تفاوت هستند. براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس یکی از این اتحادیه های صنفی برای نمونه می توان به اتحادیه آرایشگران زنانه شهر رشت نام برد. درست […]

تاخیر در برگزاری انتخابات برخی اتحادیه‌های صنفی حالا دیگر به سه سال هم شد اما چرا کمیسیون نظارت بر اصناف شهرها ومراکز استانها نسبت به این موضوع به تفاوت هستند.
براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس یکی از این اتحادیه های صنفی برای نمونه می توان به اتحادیه آرایشگران زنانه شهر رشت نام برد.
درست است که همه روسای اتحادیه‌های صنفی داعیه خدمت به اعضای اتحادیه را دارند اما اینکه بیش از سه سال است بدون اعتبارنامه و بدون برگزاری انتخابات هنوز رییس وعضو هیات مدیرها هستند کجایش اجرای قانون است؟
شرط اول خدمتگذاری تبعیت از قانون است اگر هرکسی بخواهد به طور غیرقانونی رییس سود وتازه ادعای خدمتگذاری هم داشته باشد چطور می تواند قانون را اجرا کند؟
البته همانطور که گفته شد این نمونه ای از تاخیر در برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی است وگرنه در سراسر کشور چنین نمونه ای حالا با میزان زمانی کمتر بسیار وجود دارد که بیشتر به خاطر بخشنامه ای است که مرکز امور اصناف در مردادماه سال ١۴٠٠ صادر کرد و بدون هیچ توجیه ای هنوز ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود و احترام خدمت مدیر محترم سایت مالیچی پرس. ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما در حپزه اصناف و اتحادیه ها ی صنفی ، یک نکته می ماند و آن اینکه چرا اخبار شما صرفا در خصوص مشکلات انتخاباتی اتحادیه ها یا اتاق های اصناف می باشد، هرچند که این موضوع هم مهم می باشد ولی ندیدم که شما اخبار مهم مشکلات عدیده ی اصناف را مطرح کنید. ؟ چه خوب است که نظرباینمه اخیرا انتخابات های زیادی صورت گرفته و مدیران جدیدی هم به حوزه مدیریتی اصناف ورود کرده اند یک گزارشی هم جهت اطلاع عموم تهیه شود و فواید این تغییرات و نوگرایی باطلاع همه برسد.موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.