تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
خرج از جیب اعضا چه آسان است

پاداش های میلیونی برای رییس و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در کشور

  • کد خبر : 1881
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
پاداش های میلیونی برای رییس و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در کشور

بسیاری از روسای اتحادیه های صنفی در تهران وکشور علی رغم ادعاهای مبنی بر بی پولی با سرفصل اعیاد به خود واعضای هیأت مدیره واعضای کمیسیون های اتحادیه پاداش های میلیونی می دهند. براساس اسنادی که به دست ما رسیده است دادن پاداش از سوی رییس اتحادیه به خود و اعضای هیات مدیرها وبازرسی هیات […]

بسیاری از روسای اتحادیه های صنفی در تهران وکشور علی رغم ادعاهای مبنی بر بی پولی با سرفصل اعیاد به خود واعضای هیأت مدیره واعضای کمیسیون های اتحادیه پاداش های میلیونی می دهند.
براساس اسنادی که به دست ما رسیده است دادن پاداش از سوی رییس اتحادیه به خود و اعضای هیات مدیرها وبازرسی هیات یک موضوع کاملا عادی است.
روسای اتحادیه‌های صنفی به شدت از اینکه اتحادیه پول ندارد حتی حقوق کارکنان را بدهد می نامند واز دولت تقاضای پرداخت یک در هزار در بودجه سالیانه را دارند.
البته شاید اگر دولت بودجه ای حداقلی به اتحادیه‌های صنفی بدهد وبر امورمالی اتحادیه نظارت وحسابرسی داشته باشد شاید اتفاقات دیگری را شاهد باشیم.
در حال حاضر که رییس واعضای هیات مدیره به هنگام رای گرفتن ادعای خدمت دارند مشخص می شود بیشتر خدمت در چه راستای است. رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه علاوه بر حقوق و مزایا و بیمه ازجیب اعضای اتحادیه برای خودشان پاداش هم می گیرند.
شاید اعضای هیات مدیرها بگویند ما در اتحادیه حضور داریم. اما سوال اینجاست که با حضور شأن در اتحادیه چه خدمات قابل توجه اقتصادی به اعضا ارائه می دهید که حقوق وپاداش بگیرید؟
اینکه یک یا چند نفر در هیات رییسه اتاق اصناف به روسای اتحادیه بگوید تو رییس اتحادیه هستی ویرو هرکاری دلت خواست بکن. این نکته در کجای قانون نظام صنفی نوشته شده است ؟
آیا رییس کمیسیون نظارت بر اصناف شهر ومرکز استان براساس کدام قانون و آیین نامه به رییس اتحادیه اجازه داده است که بگوید براساس اختیارات خودم پاداش میدهم؟ اگر هم چنین اجازه ای وجود ندارد کدام کمیسیون نظارت بر اصناف در شهرهای کشور نسبت به این موضوع عکس العمل داشته است؟
آیا کار رییس اتحادیه فقط گرفتن حق عضویت و پولهای همیاری است؟ پس چه کسی مشکلات واحد‌های صنفی را پیگیری کند؟ اینکه یک رییس اتحادیه هر روز در اتاق اصناف وجود دارد کی می خواهد برای اتحادیه کار کند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.