تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
به بهانه روز حمل ونقل

افزایش احساس امنیت وآرامش با امدادگران خودرویی کشور

  • کد خبر : 1823
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
افزایش احساس امنیت وآرامش با امدادگران خودرویی کشور

روز حمل و نقل در کشور بهانه ای شد تا یک نیم نگاهی به حضور امدادگران خودرویی کشور در درون شهر و جاده های ایران اسلامی داشته باشیم البته وجود این فرشتگان خیابانها و جادها یک آرامش خاطر را در سفر به ارمغان خواهد داشت . ضمن تبریک روز حمل و نقل به همه فعالان […]

روز حمل و نقل در کشور بهانه ای شد تا یک نیم نگاهی به حضور امدادگران خودرویی کشور در درون شهر و جاده های ایران اسلامی داشته باشیم البته وجود این فرشتگان خیابانها و جادها یک آرامش خاطر را در سفر به ارمغان خواهد داشت .

ضمن تبریک روز حمل و نقل به همه فعالان صنعت وحمل ونقل در کشور و آرزوی سلامتی برای این عزیزان، مطمین هستم همه عزیزان زحمتکش در بخش خصوصی و دولتی در صنعت حمل و نقل همیشه و در هر شرایطی تمام تلاش خودشان در بخش ستادی واجرایی وعملیاتی را به کار گرفته ومی گیرند تا با ایجاد بستر ایمن برای تردد هموطنان ودر نهایت آرامش خاطر مضاعفی را فراهم نمایند .
در کنار فعالان حمل و نقل در کشور یکی از گروهای تلاشگر ،که در هر شرایطی در بطور شبانه روز در کوچه و خیابان واتوبان وجاده های مواصلاتی کشور در خدمتگذار آماده هست امدادگران امدادخودرو می‌باشد .
امدادگران خودروی کشور حضورشان آرامش بخش تردد ها وسفر های شما عزیزان است.
اصلا انتظارتان را نمی کشیم که با ما تماس بگیرید چون ما از تماس شما ناراحت هستیم برای اینکه آرزوی سلامتی را برای شما خواستاریم ، اما وسیله نقلیه است و ممکن است در هر جای شهر وجاده دچار اشکالات فنی شود در این صورت فقط کافیست ١۵٩٣ را بدون کد شماره گیری کنید دیگر مهم نیست کجای کشور قراردارید امدادگران خودروی کشور در کمترین زمان کنارتان هستند و بدون هیچ دغدغه ای در خدمت شما خواهند بود.
مجموعه امداد خودرو کشوری با چندین سال سابقه در امر امداد رسانی آماده ارایه خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشند. این مجموعه با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و ماشین آلات و با اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص سعی در خدمت رسانی بهتر و رضایت خاطر شما عزیزان را دارد.
آرامش خانواده‌ های ایران اسلامی در زمان تردد هدف اصلی ماست. در امتداد مسیری که با خودرو تردد دارید بدون استرس رانندگی کنید چون امدادخودروی کشور کنارتان هست .
ماندگاریم چون خدمتگذاریم .

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.