تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
عملکرد صد روزه رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران

خاطراتی که آرزو شد؛حس خودبرتر بینی یاترس؟!

  • کد خبر : 1748
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
خاطراتی که آرزو شد؛حس خودبرتر بینی یاترس؟!

صد روز از حضور رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران در خصوص عمل به شعارهایش می گذرد. اما گزارش عملکرد صد روزه قابل بیان نیست یا نمی تواند در رسانه ها مطرح کند؟ شانزدهم آذرماه ١۴٠١صدمین روز فعالیت آقای رمضان در کسوت رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران است. کسی که با رای اعضای اتحادیه […]

صد روز از حضور رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران در خصوص عمل به شعارهایش می گذرد. اما گزارش عملکرد صد روزه قابل بیان نیست یا نمی تواند در رسانه ها مطرح کند؟
شانزدهم آذرماه ١۴٠١صدمین روز فعالیت آقای رمضان در کسوت رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران است. کسی که با رای اعضای اتحادیه بر صندلی ریاست نشست تا آنچه که هیات مدیره قبلی نتوانست برای اعضای اتحادیه انجام دهد را در کارنامه‌اش ثبت کند.
با بررسی آنچه که در اتحادیه می گذرد تشکیل یک امپراطوری در اتحادیه صوت و تصویر را شاهدیم که رییس اتحادیه با همراهی مشاور همه کاره اتحادیه کارهای می کند که در قامت اتحادیه نیست تا چه رسد بتوان به عنوان عملکرد رییس اتحادیه نامید.
روزگاری وقتی نام رییس اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه تهران را هرکسی می شنید نام ابراهیم درستی را ناخوداگاه در جلوی چشمانش تداعی می کرد. اما اکنون دیگر هیچ اثری از آن ابهت نیست و برای اعضای اتحادیه جای دیگر وانجمن های صنفی مرتبط در بیرون از اتحادیه و بدون همکاری با اتحادیه طرح و برنامه اجرا می کنند.
شاید بپرسید پس بقیه اعضای هیات مدیره چکاره اند؟
جای تأسف است که باید گفت رییس اتحادیه به هیچ وجه غیراز مشاورش به هیچ عضو هیات مدیره اعتماد ندارد. وی هرجا می رود مهرهای اتحادیه را هم همراه خودش می‌برد وبرایش مهم نیست مردم چندساعت معطل باید بمانند تا وی شاید در آنجا به حاضر شود.
نکته تاسف بار دیگر این است که دو عضو هیات مدیره آقای سعید اشتیاقی نایب رییس اول و دکترمحمد یونسی خزانه دار از جوانان دارای ایده و ابتکار عمل برای توسعه امور اتحادیه می باشند.
اما یک ترس همیشگی در روسای اتحادیه های صنفی مانع از بروز ونمود خلاقیت جوانان و تفکرات جوان در اتحادیه های صنفی می شود در این اتحادیه هم گریبان اعضا و همه هیات مدیره را گرفته است و رییس اتحادیه مانع فعالیت واقعی و دیده شدن این دو جوان شده است.
متأسفانه در چنین مواقعی علی رغم اینکه ماده ١٨ آیین نامه اجرایی ماده ٣۶ قانون نظام صنفی حضور هریک از اعضای هیات مدیرها را در کمیسیون‌های اتاق اصناف بلامانع می داند اما هیات رییسه اتاق اصناف این قانون را همانند هیچ یک از اتاق های اصناف سراسر کشور اجرا نکرده ونمی کند. وگرنه در هیات مدیره اتحادیه های صنفی جوانانی هستند اشتیاقی و یونسی هم حضور دارند.
تبصره یک ماده ٢٢قانون نظام صنفی اجرایی شد تا همگرایی و استفاده از نیروهای نخبه و تحصیلکرده و تفکرات جوان وارد مدیریت صنفی شوند اما عملکرد رییس این اتحادیه و شاید چند اتحادیه دیگر وحتی هیات رییسه اتاق اصناف نشان داد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهتر است در زمان اصلاح قانون نظام صنفی چاره ای برای این قبیل روسای اتحادیه های صنفی داشته باشند. چون اصلا قرار نبود رییس بقیه اعضای هیات مدیره را به گوشه ای بفرستد واز توان ودانش آنها هیچ بهره ای نبرد.
بعد از گذشت صد روز رییس اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه تهران آیا حاضر است با رسانه منتقدش مصاحبه کند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.