تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
در اتحادیه مشاوران املاک تهران چه میگذرد

افشای یک تقلب در اصناف؛ تبلیغات دکترها در انتخابات اصناف

  • کد خبر : 1629
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۱
افشای یک تقلب در اصناف؛ تبلیغات دکترها در انتخابات اصناف
با هوشیاری یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران هویت مدرک جعلی دکتر قلابی داوطلب عضویت در هیات مدیره افشا شد.

هویت مدرک جعلی دکتری یک داوطلب مدعی و داوطلب عضویت درهیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران با هوشیاری یکی از اعضای هیات مدیره مستقر افشا شد.
براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس که تمام اسناد و مدارک و حتی اظهارنامه ارسالی عضو هیات مدیره فعلی برای این داوطلب را در اختیار دارد. حکایت از آن دارد فردی که داوطلب عضویت درهیات مدیره است در جریان تشکیل پرونده برای دریافت پروانه کسب مدارک فوق لیسانس و دکتری به اتحادیه ارايه داده است به گونه ای که کارمند اتحادیه روی کپی مدرک دکتری جمله اصل مدرک رویت شد را درج کرده است.
این فردمدعی که درجریان تبلیغات انتخاباتی ماه‌های قبل خود را دکتر معرفی میکرد حتی از سوی رییس اتحادیه در سایت اتحادیه به عنوان دکتر خطاب می شد.
وی همچنین دومدرک تقدیر از نهاد ریاست جمهوری بدون تاریخ و دیگری از نهاد حاکمیتی ارائه کرده است که اصالت این دو مدرک را بهتر است نهادهای امنیتی ونظارتژ بررسی کنند.
البته در حال حاضر در سایت اداری اتحادیه مدرک وی به دیپلم تقلیل یافته است.
هرچند عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران بابت این مدارک وارائه توضیحات برای فرد مورد نظر اظهارنامه رسمی ارسال کرد. اما چرا استفاده از عنوان دکتری در اصناف مهم است؟
آیا داشتن فوق لیسانس و دکتری معرفت ومرام و انسانیت می آورد؟ آیا در اصناف داشتن مدرک دکتری تضمینی برای موفقیت است؟ آیا هرکسی که مدرک بالاتری داشته باشد می تواند اتحادیه را بهتر اداره کند؟
آیا دکترها در اصناف از پیشکسوتان اعتبار و تجربه بیشتری دارند یا با مدرک دکتری می توانند از پیشکسوتان موفق تر در همه امورات اصناف باشند؟
راستی چند نفر در اصناف با مدرک جعلی ویا با خریدن مدرک از عنوان دکتری برای خودنمایی بهره می برند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.