تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
9

انتخابات اصناف اهواز و هدف مبهم؛ اصنافی که فقط نظاره گر جریانات خاص هستند

  • کد خبر : 1424
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
انتخابات اصناف اهواز و هدف مبهم؛ اصنافی که فقط نظاره گر جریانات خاص هستند

یکی از جالبترین اتفاقات انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف را در اهواز شاهد بودیم جایی که حتی داوطلبان بنا به هر دلیلی حاضرنشدند حتی به خودشان رای بدهند تا مانع به حدنصاب رسیدن انتخابات شوند. گزارش خبرنگار مالی چی پرس در حالی که معاون وزیر صمت گفته بود روسای اتحادیه‌های صنفی بدون چشم داشت به […]

یکی از جالبترین اتفاقات انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف را در اهواز شاهد بودیم جایی که حتی داوطلبان بنا به هر دلیلی حاضرنشدند حتی به خودشان رای بدهند تا مانع به حدنصاب رسیدن انتخابات شوند.
گزارش خبرنگار مالی چی پرس در حالی که معاون وزیر صمت گفته بود روسای اتحادیه‌های صنفی بدون چشم داشت به اجرای قانون دو دوره ای کمک کردند امروز در اهواز پدر شهر رییس اتاق اصناف ایران و جایی که باید با اجرای قانون نظام صنفی شاهد بالا رفتن قانون مداری باشیم اتفاقی عجیب رخ داد.
البته ما نمی خواهیم بگوییم که خدای ناکرده با تماس تلفنی رییس اتاق اصناف اهواز ویا دوستان وحامیانش انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف به حدنصاب نرسید اما بسیار عجیب است که در اهواز حتی داوطلبان عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف هم حاضر نشدند به خودشان رای بدهند تا انتخابات به حدنصاب برسد واین موضوع برای اصناف اهواز در کشور وجه خوبی ندارد.
هرچند انتخابات در م حله دوم حتی با حضور تعداد انگشتان یک دست به حد نصاب می رسد ولی سوالی که افکار عمومی منتظر پاسخ است اینکه مگر شما مدعی نیستید ما از ریاست اتحادیه واتاق اصناف هیچ منفعت مالی ورانت اطلاعاتی نمی بریم پس شما اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران که تریبون در اختیار دارید وله دری می زنید که فقط چند روز بیشتر بمانید و همه مسوولان را گواه و پارتی می گیرد تا بازهم رییس بمانید به مردم توضیح دهید که علت چیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.