تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6

برنامه‌های علی بهره مندبرای عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران

  • کد خبر : 1391
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
برنامه‌های علی بهره مندبرای عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران

برنامه و اهداف علی بهره مند در صورت توفیق و دستیابی به اعتماد روسای محترم اتحادیه های صنفی در انتخابات اتاق اصناف تهران به شرح زیر می باشد. آنچه که مسلم است اینکه روسای اتحادیه های صنفی هریک به تنهایی توانمندی‌های دارند که برای اداره اتاق اصناف کارآیی دارند. رای دادن را روسای اتحادیه‌های صنفی […]

برنامه و اهداف علی بهره مند در صورت توفیق و دستیابی به اعتماد روسای محترم اتحادیه های صنفی در انتخابات اتاق اصناف تهران به شرح زیر می باشد.
آنچه که مسلم است اینکه روسای اتحادیه های صنفی هریک به تنهایی توانمندی‌های دارند که برای اداره اتاق اصناف کارآیی دارند.
رای دادن را روسای اتحادیه‌های صنفی برحسب تجربه و شناخت از ظاهر و باطن همکاران می شناسند وسپس به برنامه ها توجه می کنند.
همه ما ازتفکرات حرف تا عمل آگاهی داریم وآنچه که دراتحادیه انجام دادیم می تواند گوشه ای از توانمندی های همه ما باشد. اما برحسب وظیفه چند محور پیش روی فعالیتهای که برای هیات رییسه اتاق اصناف تهران مد نظر است چنین می باشد.
*اتحاد و همدلی هیات‌رئیسه با بسط و گسترش مبانی اخلاق حرفه‌ای و اجتماعی.
* ساماندهی منابع انسانی اتاق اصناف تهران با توسعه علمی و افزایش بهره وری منابع موجود.
* افزایش ظرفیت‌ کمیسیون‌های تخصصی اتاق اصناف تهران و بازنگری و تدوین شرح وظایف در جهت کمیسیون محور نمودن تصمیمات اتاق اصناف تهران باهمفکری مشاوران حقوقی توانمند.
*سیاستگزاری درخصوص آموزش وارتقاءتوانایی های علمی اعضای هیات مدیره اتاق اصناف وروسای اتحادیه های صنفی با هدف توسعه دانش بنیان ساختار اتاق اصناف تهران
*ایجاد بستر مناسب جهت شفافیت واطلاع رسانی کلیه عملکردهای اتاق اصناف تهران
*تدوین دستورالعمل برای تشکیل مستمر اتاق های فکربا حضور رؤسای اتحادیه های صنفی با هدف بهره مندی ازحداکثرتوان تجربی اعضای اتاق اصناف تهران
* افزایش تعامل اتاق اصناف تهران با اتاق های بازرگانی و تعاون به عنوان نهادهای اصلی اقتصاد غیر دولتی در جهت هم اندیشی و شناسایی راهکارهای برون رفت از تنگناهای اقتصادی و هم افزایی توان این اتاق ها .
*افزایش قدرت و اعتبار اتاق اصناف تهران با به کارگیری مشاوران و کارشناسان خبره و نخبه در بیان دیدگاه های اقتصادی و ایجاد تعامل سازنده با تصمیم‌گیران و تصمیم سازان اقتصادی کشور همراه با مطالبه گری سهم واقعی اتاق اصناف تهران درجایگاه مشورت و تصمیم گیری اقتصاد کلان و خرد .
*رفع مشکلات تامین بودجه و منابع مالی اتاق اصناف تهران ، پیگیری و اخذ وجوهات قانونی متعلقه به اتاق .
* اصلاح عمومی قانون نظام صنفی و رفع نواقص متعدد در جهت استیفای جایگاه واقعی اصناف (پیگیری و رفع موانع قانون نظام صنفی در خصوص تبصره یک ماده ۲۲ قانون مذکور)
* ارتباط مستمر با دانشگاه بعنوان مرجع تولید علم، برای ترویج مباحث علمی و صنفی با هدف تقویت واقعی کمیسیون پژوهش در جهت تغییر روش‌های سنتی صنوف در تبدیل تجربه به دانش( ایجاد مستندات )
*آینده پژوهی در ارتباط با تدوین برنامه و چشم انداز پیش روی اصناف با نگاه به توسعه مبانی دانش‌بنیان و تقویت جایگاه صنوف مبنتی بر علوم نوین .

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.