تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

خبری که خبردهنده هم خبر ندارد؛ شایعه پراکنی از جنس هیات رییسه اتاق اصناف ها

  • کد خبر : 1176
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
خبری که خبردهنده هم خبر ندارد؛ شایعه پراکنی از جنس هیات رییسه اتاق اصناف ها

به گزارش خبرنگار مالی چی پرس از اتاق اصناف مراکز استانها و شهرهای کشور حاکی است که به نقل از یکی از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران خبری به روسای اتاق اصناف در کشور رسانده شد مبنی براینکه اجرای قانون ماده ٣۵ قانون نظام صنفی لغو شد و همه اعضای هیات رییسه مشمول دو […]

به گزارش خبرنگار مالی چی پرس از اتاق اصناف مراکز استانها و شهرهای کشور حاکی است که به نقل از یکی از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران خبری به روسای اتاق اصناف در کشور رسانده شد مبنی براینکه اجرای قانون ماده ٣۵ قانون نظام صنفی لغو شد و همه اعضای هیات رییسه مشمول دو دوره ای هم می توانند در انتخابات شرکت کنند به همین دلیل آنها هم ساعتی پیش در حالی ثبت نام کردند که هیچ سند و مدرکی دراین خصوص تاالان منتشر نشده است.
مفتح قایم مقام وزیر صمت اکنون در اصفهان حضور دارد واین خبر هم از اصفهان به سراسر کشور اعلام شد. حال چگونه چنین خبری بدون سند مدرک مورد پذیرش روسای اتاق اصناف درکشور گرفته است وثبت نام کردند جای تعجب دارد. آیا دولت ووزارصمت چنین ابلاغیه ای صادر کردند؟
دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف هم این خبر را تکذیب کرد. وتایید کرد که بخشنامه به قوتش باقیست و هیات اجرایی باید ماده ٣۵ قانون نظام صنفی را اجرا کنند.
همچنین طی تماسی که با اصفهان داشتیم ایشان هم با تعجب نسبت به این شایعه اعلام داشتند که اصلا ازاین موضوع خبر ندارم و اصفهان تازه فردا ثبت نام شروع می شود و چنین شایعه ای برای اهداف خاص است و بخشنامه به هیچ وجه تا این لحظه باطل نشده است.
گفتنی است که در تبریز و ارومیه اعضای هیات رییسه اتاق اصناف با استناد به این شایعه اقدام به ثبت نام کردند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.