تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
دوری روسای اتحادیه های صتفی ازخبرنگاران

فرار کردن اصناف از خبرنگاران منتقد

  • کد خبر : 1069
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
فرار کردن اصناف از خبرنگاران منتقد

حجم گسترده ای از اخبار روزانه رسانه های گروهی درکشورمان را به طورمستقیم فعالیت های اصناف تشکیل می دهند. ازآنجایی که مردم هرروز با واحدهای صنفی ارتباط دارند درنتیجه برای رسانه های گروهی اطلاع رسانی اخبارمدنظر مردم حایزاهمیت است وبه آن می پردازند. متاسفانه مدیران وروسای اتحادیه های صنفی وروسای اتاق اصناف درکشور وحتی اتاق […]

حجم گسترده ای از اخبار روزانه رسانه های گروهی درکشورمان را به طورمستقیم فعالیت های اصناف تشکیل می دهند.
ازآنجایی که مردم هرروز با واحدهای صنفی ارتباط دارند درنتیجه برای رسانه های گروهی اطلاع رسانی اخبارمدنظر مردم حایزاهمیت است وبه آن می پردازند.
متاسفانه مدیران وروسای اتحادیه های صنفی وروسای اتاق اصناف درکشور وحتی اتاق اصناف ایران که همگی کمترین تعامل را باخبرنگاران دارند طی چندسال اخیر با نوع رفتاری که با رسانه های گروهی وخبرنگاران منتقد داشتند شاهد سکوت انتشار اخبار روابط عمومی های اتاق اصناف ایران و شهرستانها در رسانه های گروهی هستیم.
نوع رفتار روسای اصناف با خبرنگاران به گونه ای است که کوچکترین نقدی به عملکردشان بکنند به چشم دشمن به خبرنگار منتقد نگاه می کنند.
روسای اتاق اصناف واتحادیه های صنفی خودشان به این نکته واقف هستند که درطی چندسال اخیر بدون حضور آنها هم بازار مسیر خودش را پیدا کرده است واصلا بود ونبودشان به عنوان رئیس اتاق اصناف واتحادیه صنفی جز برای خود وخانواده هایشان هیچ فرقی برای مسئولان ومردم نداشته است.
خبرنگاران راویان واقعیت های جامعه صنفی هستند واگر بخاطر مصلحت کشور نبود وهمه واقعیت ها را می نوشتند به طور قطع مردم اجازه نمی دادند شما درجریان انتخابات اتاق اصناف با رای دادن های ناشی از رفاقت با افراد خاص و حذف افراد توانمند به اتحادیه برگردید.
این دوره هیات رییسه اتاق اصناف باید درس عبرت برای دوربعد هیات رییسه اتاق اصناف درکشور باشد تا باتعامل سازنده با خبرنکاران رسانه های گروهی از پتانسیل همه خبرنگاران بهره مند شوند.
بعد از انتشار این مطلب خبرنگار خالیچی پرس نسبت کلمه روسای اتحادیه های صنفی انتقاد کرد و ماهم قبول کردیم که حداقل تعدادی از روسای اتحادیه ها ارتباط بسیار خوبی با خبرنگاران دارند.
البته که برخی از خبرنگاران نزدیک به روسای اتحادیه های صنفی نسبت به این مطلب انتقاد کردند که ماهم با اتحادیه همکاری داریم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.