تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
تلخند های صنفی خبرنگار خالی چی پرس

تیراصناف درچله کمان آرش؛ هدف نامعلوم

  • کد خبر : 1031
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۲
تیراصناف درچله کمان آرش؛ هدف نامعلوم
تصمیم گیران جدید برای اصناف پدیده نوظهوری است که به نظر می رسد افرادی هستند که درجریان کشمکش برای نشان دادن قدرت به یکدیگر اصناف را وجه المصالحه موفقیت خویش قراردادند وافراد خاص اصناف هم ازاین فرصت دورشدندازاجرای قانون دراصناف نهایت بهرهمی برند.

خبرنگار خالی چی پرس حکایت میکند که در بازار داغ انتخابات اتحادیه ها بعضیها برای ماندن دست به دامن نفراتی شده اند که در شاه نشین وزارتخانه نشسته و میرزا بنویس احکام گشته تا بلکه این آخرین تیر ترکش در آخرین لحظات نفسگیر انتخابات از چله ی کمان رها گشته و بر هدف نشیند هرچند تمامی تیرها به سنگ قانون خورده اما قانون شکنان دست به دامان تیر اندازی شده اند که همچون تیرانداز معروف دشت کربلا از تیر چند پیکانه استفاده میکند که اگر یک یا دو پیکان به سنگ قانون خورد پیکانهای دیگر به هدف اصابت نماید..

حال اصناف نظاره گر این پیکارند پیکاری بین قانون و عدل و عدالت و بی قانونی و دیدگاه فردی و منافع شخصی و باید دید که عاقبت قانون کشوری پیروز خواهد شد یا منافع فردی به کمک مدافعانی که در شاه نشین نشسته و میرزا بنویس رای های ضد قانونند؟

خالی چی پرس همراه همیشگی شماست.. حرفهای خبرنگار دیوانه ی اجرای قانون خالی چی پرس را پیگیری نمائید خدا را چه دیدید شاید بین حرفهای این دیوانه حرف راست و (درستی) هم یافت شود.
اخبار و تحلیلهای خبری اصناف را داغ داغ از خالی چی پرس دنبال نمائید

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.