تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024
2

پاسخگویی سپتام به درخواست های مردم ؛ انحصار نداریم

  • کد خبر : 4546
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
پاسخگویی سپتام به درخواست های مردم ؛ انحصار نداریم

اخبار صنفی- در پی استقبال مردم در سراسر کشور از عملکرد سپتام و پایش نظارت تصویری با بررسی تماس های مردم پاسخگویی به نظرات مردم در دستور کار سپتام قرار گرفت. براساس این گزارش، مردم در برخی از نقاط کشور اعلام داشتند که تعداد انگشضتش مار از کارشناسان سپتام به هنگان نصب یا نظارت بر […]

اخبار صنفی- در پی استقبال مردم در سراسر کشور از عملکرد سپتام و پایش نظارت تصویری با بررسی تماس های مردم پاسخگویی به نظرات مردم در دستور کار سپتام قرار گرفت.
براساس این گزارش، مردم در برخی از نقاط کشور اعلام داشتند که تعداد انگشضتش مار از کارشناسان سپتام به هنگان نصب یا نظارت بر دوربین های مداربسته از یک برند خاص مدنظرشان نام می برند که همین موضوع این شائبه را ایجاد کرده است که احتمالا سپتام هم با این محدود افراد همسو است.
سپتام از طریق رسانه های گروهی وهمچنین ابلاغیه به همکاران سپتام در تمام شهرهای کشور اعلام کرده است که به هیچ وجه انحصار برندی در سپتام برای نصب دوربین نداریم و ویژگی های یک دوربین مدنظر سپتام معین شده وبه طور رسمی در سامانه سپتام قرار گرفته است.
براساس اعلام سپتام، تمام واحدهای صنفی وغیر صنفی و سازمان های دولتی و غیر دولتی باید ابتدا با مراجعه به سپتام مشخصات دوربین های مد نظر را مطالعه کرده وسپس بسته به شرایط مالی هرکدام از دوربین ها که برایشان امکان داشت را تهیه ونصب کنند.
سامانه سپتام تاکید دارد که در خصوص نوع برند دوربین مداربسته ویا هر نوع فعالیت در سامانه سپتام تحت هیچ شرایطی انحصار نداشته و مخاطبان سپتام اختیار کامل دارند تا به دلخواه و براساس شرایط مالی تصمیم بگیرند و هرگز هیچ یک از کارشناسان سپتام در تمام شهرهای کشور به متقاضیان سپتام اجباری نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.