تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
11

بساط گستران بازار زیر ذره بین دادستان منطقه ۱۲ تهران

  • کد خبر : 3349
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
بساط گستران بازار زیر ذره بین دادستان منطقه ۱۲ تهران

وضعیت دستفروشان بازار تهران که مورد اعتراض کاسبان بازار قرارگرفته بود طی نشستی در سرکلانتری هفتم بازار با حضور معاون دادستان تهران تصمیم گیری شد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی در این نشست شهردار منطقه ۱۲ و بازپرس ویژه و دبیرکار گروه ایمنی بازار و نماینده جامعه انجمن های اسلامی در اتاق و بازار و […]

وضعیت دستفروشان بازار تهران که مورد اعتراض کاسبان بازار قرارگرفته بود طی نشستی در سرکلانتری هفتم بازار با حضور معاون دادستان تهران تصمیم گیری شد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی در این نشست شهردار منطقه ۱۲ و بازپرس ویژه و دبیرکار گروه ایمنی بازار و نماینده جامعه انجمن های اسلامی در اتاق و بازار و دیگر مسوولان برگزار شد.
گل زاده، دادستان منطقه ۱۲ تهران در این نشست با بیان این که سد معبر و بساط گستری تخلف از مقررات و نقض حقوق شهروندی است، جلوگیری از این گونه تخلفات را تکلیف قانونی شهرداری اعلام کرد و تصریح نمود: در برخورد با موضوع سد معبر، خلاء قانونی وجود ندارد و شهرداری تهران از زیرساخت های لازم برای مبارزه با این پدیده برخوردار است.معاون دادستان تهران با اشاره به ظرفیت قانونی شرکت شهربان و حریم بان در تامین نیروی انسانی از یک سو و شرکت ساماندهی مشاغل مزاحم شهر تهران از سوی دیگر، اظهار امیدواری کرد؛ شهرداری با اراده و عزم جدی اقدامات قانونی لازم را در رفع سد معبر به عمل آورد.
دکتر یعقوبی عضو جوان هیات امنای بازار تهران در خصوص جزئیات نشست به خبرنگار ما گفت: راهکارهای متعدد جهت جلوگیری از آسیب های بساط گستری برای کاسبان بازار مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها احیاء و مراقبت حقوق عامه و تضمین آزادی های مشروع شهروندان و پیشگیری از انواع بزه و آسیب های اجتماعی و فراهم نمودن امنیت اقتصادی نکات مهم دیگری بود که در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت.
وی افزود: مقرر شد کانکسی در سبزه میدان مستقر شود ونماینده دادسرای ناحیه ۱۲ در آنجا جهت رسیدگی به حقوق عامه حضور یابد.
دکتر یعقوبی اضافه کرد : به طور کلی بازار طی تعامل بازاریان و کاسبان با مسوولان به آرامش می رسد و قطعا دغدغه ی کاسبان برای مدیریت شهری باید بسیار مهم باشد و باید دراین راه تمام تلاش مسوولان فراهم کردن بستر های لازم جهت تعاملات باشد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.